Gnagerjentene løper fritt ^^

Skulle gitt dere et eviglangt kapittel med noe å lese nå, men har dessverre ikke fått tenkt på så mye jeg kan forbrede til bloggen, med tanke på at jeg fremdeles har en del ting å gjøre på nyleiligheten.

I dag hadde jeg for første gang åpnet buret til rottene mine, helt fullstendig. Det vil si, gitteret over har jeg tatt av en stund slik at de fikk utforske soverommet mitt og løpe på mer fri plass.

Filmet en liten videosnutt på rommet i dag hvor de en etter en tok sjansen på å gå utenfor “boksen” sin litt.
Blir nok ikke lenge til jeg kjøper noen kjeksgodbiter og finner på noen mer spennende aktiviteter med dem, tenker jeg.

Akkurat nå sover de, i alle fall ser det slik ut. Og de er veldig rolige og uaktive for øyeblikket.


Søppelbøtta mi er som det meste annet – En spennende sak!


Mamma se, jeg har ei rotte under senga ^^

Og hva har vi nå her?

Ønsker alle en morbid og mørk, hyggelig søndag!

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg