Syndebukkens nye bunker i levende bilder

Kjære, kjære undersåttere, bloggslaver, undertrykte mennesker, horer og horekunder i hele det norske land.
I skrivende notat sitter jeg på en enkel stol, mens to pappesker er mitt midlertidlige “databord” for tastatur og mus.

I går ble det som jeg har meldt før; veldig lite blogging.
Årsaken til at jeg ikke fikk tilfredstilt dere nok da, var fordi jeg var mer enn nok opptatt med å flytte ut og inn.
Nå sitter jeg som de mest oppegående av dere sjelløse forstår, på nyleiligheten.

Bamse/dukke samlinga mi som vokter meg mens jeg sover <3

Det er fortsatt noen ting som gjenstår, men faktisk er jeg så og si halvveis allerede. Mangler fortsatt litt som skal pakkes ut, også en smal rundvask skal være på sin plass, helt på tampen.

I dag skulle jeg egentlig til Trondheim for innkjøp av kniver, gafler, og annet kjøkkenutstyr jeg enda mangler, mamma, mormor og morfar og tante dadda spanderer (bursdagsgave), men i stede for å være på Ikea i byen sitter jeg i stede på min egen 79 kvadratmeter store leilighet i Oppdal, og skriver for de av dere som har interesse å snoke i mitt liv, som en pervers titter som lukter en kvinnes sideflesk og underliv! Årsaken til at det ikke ble noe av er fordi mormor har dessverre blitt noe i dårlig form, så satser på å ta det torsdag i stede.

I denne morgenstund har jeg tatt meg bryet å lage en video til dere, rett fra mitt nyehjem. Så velkommen skal dere være.
Denne videoen er min Se&Hør-inspirerte Velkommen Til Mitt Hjem-snutt:

Egentlig skulle denne videobloggen bli noe lengre, men jeg klipte med hensikt bort biten jeg filmet i gangen, på badet, samt en liten del til. Vil rett og slett ikke produsere en videoblogg som risikerer å bli for langdryg og kjedelig, ta jeg ønsker at flest mulig av dere skal slave bort tiden deres lengst mulig på meg, meg og atter meg!

Legger heller ut noen ekstra bilder som “plaster” på “såret” for de som kunne tenkt at videoen ble 5 minutter lengre.


Belles gamle ytre ^^


Middagsbordet mitt ^^


Soverommet mitt/Senga mi ^^


Gangen min, der skoene og jakkene mine er forfengelig plassert ^^


Belle i dagens posisjon, dagen etter hun omskapte seg selv igjen <3

Sånn, da får det holde en liten stund med bilder og video!
Har mer å gjøre enn å blogge, fremdeles, en stund til.

Så, vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Utrolig flott leilighet du har fått deg da 🙂 grattis 🙂 må si du har utrolig mye stilige ting ;););) vil ha sånn saw klokka 😉 du begynner å få det awesome i den nye leiligheten 😉
      Belle gjorde nok seg klar til flytting hu også hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg