Demoner, sjokolade, tattoveringer og marengs!

Satt og bladde i min satanistiske bibel (av Anton LaVey) her om dagen, da jeg kom over en interesang lesning om de fire øverste djevlene Satan, Lucifer, Belial og Leviathan.
I mitt hode står det jævlig lite om disse fire i The Satanic Bible, som den originalt heter. Og jeg søkte etter mer, da fant jeg faktisk et håp, jeg kom over noe om at en norsk, rød bok ved navnet Demoner, skal ha noe om disse fire. Og den boken hadde jeg sett før, nemlig hos Dragens Hule, hvilket som resulterte i at jeg bestilte den i helga, og den kom faktisk i dag! ^^


Den Body Art-tattoveringen til høyre har jeg ikke bestilt, den har jeg fått med som sånn gratisgave…. Upassende gave å gi til meg egentlig som ikke tåler tatoveringer, og sånt..

Ellers har jeg gledelig fråtsehandlet i dag. Skulle egentlig bare ha noen fargeblyanter, og en tusjpenn, men ble også litt mer enn det. Sjokolade og marengs er nesten bedre enn onani.

Vi reblogges!

3 kommentarer

Siste innlegg