Alt er et ork – Et flagg for pessimismen

Alt er et ork
Alt er blitt et ork.
Å stå opp er anstrengende.
Å gå ut er kvelende.
Direkte livsfarlig!

Butikken er et mindre mareritt.
Så mange folk jeg føler meg utrygg på.
Jeg er skjelven og skvetten, alt er så katastrofalt.
Sikker på at alt skal gå til helvete.
De glade parret der borte, sikker på at de ser på meg.
Den gamle damen i hjørnet, hun kan komme bort til meg når som helst.
Frykter at en vilt fremmed skal komme og snakke med meg.
Avskyr virkelig å stoppe opp å prate med folk.
Kan ikke folk la meg være?

Neinei, ikke han igjen…
Han er alltid så pratsyk…
Føler at irritasjonen er på topp.
Positiviteten har nådd mørkets bunn.
Ingen ting som skjer, likevel skjer alt når jeg ikke er til stede.
Ingen venner, ingen venner – Alt er helt tomt!

Helt alene i en stor skummel bygdeplass.
Helt alene fult av skumle mennesker.
Det barnet der borte, sikker på at det vil meg vondt.
Kjære vene, hva har jeg gjort for å fortjene den følelsen.

Himmelen kommer til å kollapse hvert øyeblikk.

Jeg bare vet det!

4 kommentarer

Siste innlegg