_- Mitt aller første sexkjøp -_

Mitt første sexkjøp ble herved begått denne uken her.
Ja, jeg vet det er ulovlig å kjøpe sex i Norge.
Nei, jeg har ikke kjøpt sex av en kvinne.
Og, nei jeg har heller ikke betalt for homodebutt.
Og nei, jeg har heller ikke knullet nabokatta…

Når jeg skrev sexkjøp så mente jeg at jeg for første gang har handlet sexuelle produkter på internett. Den gleden har i alle fall ikke mongoene i Kvinnegruppa Ottar kunne tatt fra meg, enda. Tudlidu!

Jeg har ikke gått amok på kondomeriet.no, heller ikke nytelse.no, men forvoksne.no derimot!
Så lenge jeg bor på denne nazihybelen jeg enda leier så får jeg ikke lov til å sette en eneste nål i veggen.
Med andre ord, kalenderen jeg nettopp har bestilt må vente til opphengelse til 1. august.

Usensurert årskalender, isbitform som former kvinnens deilige kropp og en aldri så liten blowjob-pokal. Noe sier meg at sistnevnte blir en stund til jeg får brukt, da den altså i praksis skal gis bort til ei som er flink til å suge. Eller sånn sett er det jo ganske lett, for de fleste folk i Oppdal generelt suger over en lav sko. Og vips fikk jeg bruk for livvakt igjen i 14-dagers tid..

Vil dere kanskje se også? Altså tingene mine… Altså, ikke DE tingene, for de har dere sett før.. Men jeg sikter til de tingene jeg har bestilt og altså mottat i dag? Interessert? I dont give a motherfucking god damn shit, this is my blog! I do what I want 2 do! Omså jeg vil loggføre avføringsvanene til Belle, så gjør jeg faktisk det!

Akkurat siste bilde har jeg sensurert litt med tanke på norske regler som også gjelder blogg.no, da det ikke er lov å vise bilder av erigerte kjønnsorgan, eller kjønnsorgan i bevegelse.

Noen flere som har handlet hos forvoksne.no før? 🙂
Jeg kan ambefale dere en titt, det er ikke like mye som kondomeriet.no har å by på vel og merke, men likevel finner du da ting her også som du ikke finner der!

Ønsker alle en sensuell helg!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg