.. life is a war… so fight it!

Personlige vendetta
Jeg driter i deg.
Jeg driter i hva som måtte skje i fremtiden.
Jeg driter i hvor angrende du måtte være.
Jeg driter i hvor dum du føler deg.
Jeg driter i dine teite venner.

Du var aldri mer enn mas for meg.
Et helvetes overflod med slaveri.
Mine lenker er klippet, og du er så fuck`ed!
Utrolig at jeg ikke har kastet opp.
For ditt vesen var motbydelig.

Måtte mørket komme å ta deg.
Måtte smerter forfulge deg evig.
Måtte du brenne intenst i helvete.
Jeg er lei av deg, forsvinn!

Jeg driter i om du ringer,
om du skulle sende en melding.
For meg er du herved død.
Jeg driter i deg,
ganske enkelt.
Fuck you!


3 kommentarer
    1. Akkurat nå ble jeg glad jeg ikke har gjort deg fobanna 😉
      Få det UUUT kjære… Hva skal man egentlig med slike?
      Angående overskrifta, så ja, fighter hver fåkking dag jeg… som de fleste andre 😉

    2. er med på det Nemi Rebella sier,; er glad jeg ikke har gjordt deg forbanna 🙂 enkelte mennesker regnest ikke som mennesker når de er så… så .. hva skal man si. de er ikke mennesker når det er sån man føler det inni seg på grunn av dem. hvis du skjønner hva jeg mener.?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg