Horribelt filmmaraton i helga!

Fanatiker kan være så mye fælt. Religiøsfanatiker, nissefanatiker, venstrefanatiker, høyrefanatiker (også upopulært kalt nynazist, eller ekstremrunker), julefanatiker, sommerfanatiker, Bieber-fanatiker (også kalt Downs), musikkfanatiker og filmfanatiker! Jeg lander nærmest den siste fanatikerkategorien.
For på mandag ble det sendt en bestilling på et par filmer. I dag har 11 av totalt 12 filmer ankommet, den siste som ikke kom var en Marilyn Manson-dokumentar som de ikke har igjen..

En av de filmene jeg har fått i dag er irriterende feil, men ironisk nok er det den eneste filmen av alle jeg har bestilt som jeg alerede har sett fra før også, nemlig Kurt Josef Og Jakten På Fjordheksa, så gjorde ikke så mye at de sendte en annen film i stede for, selv om det endte opp med en fransk dramafilm…. Kleint nok.

Ok, jeg har muligens dårlig tid før min far kommer på døra og skal hjelpe meg å sette sammen min nye stasjonære pc, som jeg hentet i går. Så er greit å bare klemme ut dette blogginnlegget fortest mulig.


Vil dere se filmene jeg har bestilt? Driter i det, for her kommer de uansett.

Her er dvdene:

Terror fra 1978, Seed Of Chucky fra 2004 (også kjent som Child`s Play 5), Bikini Girls On Ice fra 2009 og De Dødes Tjern fra 1958.

Og de deilige Blu Rayene:

The Exorcist fra 1973, The Texas Chainsaw Massacre fra 2003, Evil Dead 3: The Army Of Darkness fra 1993, Suck fra 2009, Paranormal Activity 3 fra 2011 og de fire første Dødelig Våpen-filmene som jeg teller som 1-film, hehee..

Ønsker alle sammen en god fredag!
Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. hm, har du sett shock treatment? det er en slags oppfølger til rocky horror picture show, laga av richard o’brien den og. den er litt verdt å se, selvom den ikke har så mye med rocky horror å gjøre. men det er mange av de samme skuespillerene i andre roller (fortelleren, riff raff, magenta og columbia, pluss ralph som gifter seg på starten men han spiller seg selv), også er det et par av samme karakterene med. brad og janet er hvertfall med, og hun venninna til janet som gifta seg med ralph, men de er spilt av andre folk.
      hele greia foregår i et tvshow, så er det mange forskjellige show innenfor der, spørregreier og sånn, også er det en legeserie, der legene er richard o’brien og hun som spiller magenta. den er litt sånn tvangstrøye og polstra celle aktig, men den er verdt å se. også har den sykt mye kul musikk. det her ble litt mye surr men følte jeg bare burde tipse deg om den xD litt vanskelig å få tak i, men hvis du kan spille sone 1-dvder er det ikke noe problem.

    2. randomcaps: Ikke sett Shock Treatment, søkte litt på den nå. Ser at Janet og Brad er med, men spilt av andre skuespillere, ja. Kommer kanskje til å se den, vi får se 🙂 Takk i alle fall for at du tipset meg om dette ^^

    3. hahahh, seed of chucky er så syk! Glen/Glenda er så creepy x’D Men morsom film synes jeg da.
      Og “Suck” er også pretty awesome, in my opinion. ;3
      Har også sett De dødes tjern, men den er litt for treig og svart-hvitt for meg, men boka er dødsbra ^^
      Kos deg masse med film-titting du C:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg