Kjære overfallsmann – Hvis og om`atte.

Kjære overfallsmann
Kjære overfallsmann, hvis du skal slå, slå hardt.

Jeg har lenge ønsket å glemme enkelte styggheter,
enkelte mennesker fra fortiden, slike tilbakestående
fanatikere av dumhet, idioti, bedrevitenhet og staskap.

Kjære overfallsmann, jeg har ikke noe på meg.
Men inni meg har jeg masse kunnskap og sladder,
jeg vet en god del om en del, som ikke burde komme ut.
Penger har jeg ikke på meg nå, men masse mental rikdom.

Kjære overfallsmann, hvis du skal skyte meg,
skyt meg i skrittet!

Da skipper jeg fremtidens plagånder og etterkommere.
Disse uvitende, plagsomme fjollsa kalt barn.

Kjære overfallsmann, gjør det sjapt.
Hva du enn skal gjøre, enten det er voldtekt,
torpedoert vold eller ran.
Sjapp deg!

Min tid er dårlig, og jeg skal snart rekke himmelen.
Eller hva er det jeg sier, jeg har mangt å rekke,
før jeg reiser til helvete.
Ikke drep meg nå!
Please?
(Aylar Von Kuklinski, 4. mars 2012)

6 kommentarer

Siste innlegg