Gjesteopptredene mine på andres blogger!

Det hender i blant at jeg har fått noen forespørsler om å skrive gjesteinnlegg på andres blogger, og det er alltid veldig hyggelig når andre viser at de liker bloggen min så godt, eller skrivemåten min og meg at de gjerne vil ha meg til å skrive for dem. Tenkte å lage en veldig liten liste over de gjesteinnleggene jeg har skrevet på andre sine blogger, hittil 🙂

(http://hlif.blogg.no) – Livets kjørevei, en evig metafor


(enjoysock.blogg.no) – Gjesteinnlegg fra Aylar!


(pleasureandteasing.blogg.no) – En jomfru i nød!

Hvis flere ønsker at jeg skal skrive gjesteinnlegg for noen. Send meg enten en mail, eller en kommentar! Dere bestemmer tema! 🙂 Så tar vi resten derifra! 🙂

Er til sammen fire egentlig, men hun første har slettet gjesteinnlegget jeg skrev en gang i fjor. ;-P

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Stine Marie Nilsen: Har sett på tegningene dine, noe du sikkert har sett alt 🙂 Du er utrolig flink, og jeg skulle ønske jeg kunne lære litt av deg der:-) JEG DIGGET TEGNINGENE DIN, du er så ung, og alerede så utrolig flink! 🙂 Du er spessiell!

    2. Fy faen Aylar! Tenk og legge ut et bilde av deg selv helt pinna naken da! Er du dum ellens? Det er det bare helt korka folk som gjør, skjønner eller ? Herregud!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg