10 solnedklare regler angående venner!

Venner er fisefint ja! Venner skal alle ha!
Her har jeg skrevet 10 regler alle venner bør ha i forhold til hverandre!

1. Ikke brenn ned din venns hus.
Det er først og fremst straffbart å brenne ned andres hus, og ikke spessielt sosialt akseptert blant venner flest.

2. Ikke ha sex med din venns foreldre
Dette kommer helt klart ann på hvem din venn er, kanskje er h*n veldig kul på det, men de fleste, i hvertfall i Norge foretrekker at foreldrene ikke har ligget med de nærmeste vennene som er på din venns egen alder.

3. Ikke kast hamsteren i fryserboksen
De fleste vennene dine har en hamster på rommet, ikke pælm den i fryseren. Da knuser du din venns hjerte, og får det aldre limt sammen igjen!

4. Ikke selg dine venners fotoalbum på Ebay
– Uten å ta ut bildene først!

5. Ikke fortell dine venner at du har ligget med x`er/kjærester/rotevenner
Cross your heart, and hope to die!

6. Ikke facerape din venn mens h*n sover
Bokstavelig talt!

7. Aldri farg din venns hår gult!
Det er rett og slett ikke kult å se ut som påskeuværet fra Hamar!

8. Ikke skyt din venn mens h*n sover i hengekøya med hagelangen
Bruk softgun-kanon i stede!

9. Unngå å kjør utstoppa snegler i din venns nesebor
Sovende bier gjør torturen mye mer effektivt!

10. Ikke send din bestevenn til et bedre sted
Med mindre du unner deg selv at han eller hun aldri kommer tilbake når h*n forelsker seg totalt i nye omgivelser!

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Hehehe, ja nei dette er ikke brae ting å gjøre..Huff og huff ! 😉 La oss håpe folk flest holder seg unna disse..SPESSIELT den med Hamsteret 😮 Fy fy fy.
      Da jeg..*kremt* Har brent meg litt på nr … 5…*plystre plystre* One time long ago, men jeg måtte ta ett oppgjør med meg selv og legge alle kortene på bordet for å starte mitt nye og bedre liv, så det var litt godt likevell..Fortid forblir i fortiden, og ingen hemligheter på meg 🙂

    2. I mitt tillfelle var det x’ens bestevenn :o…..men det var etter bruddet da, men det ble ikke så poppulært anyway…men det ordnet seg til slutt har fått snakket ut,og antar det er tillgitt 😉
      Men har ikke noe særlig konkat med noen av dem lengre så det går fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg