FREDAG 13. – HELVETES SNØVÆR + NY FRAKK! (BILDER!!!)

Oh my arma-god-damn-motherfucking-geddon som det snør ute i Oppdal nå! Futt i helvete, sier jeg bare. Rent bortsett fra at selv om det er futt og fart i helvete, så er det jævlig varmt! Men akkurat nå er Oppdal i mitt hode det nærmeste vi kommer det surkalde helvete!

De jeg leide hos før har herved flyttet, ny person flytter snart inn, og det er derfor det ikke enda er måkt noe snø, spessielt utenfor døra når jeg skal ut! Hehe… Og jeg har selv ikke varme nok hansker eller votter til at jeg gidder å ta snåskufla og måke snøen selv! Satser på at jeg har flaks og ikke blir stengt inn! Jeg har tatt noen bilder som er helt ferske, tatt nå nettopp som viser hvordan snøen er rett utenfor der jeg holder til! Fuck it, or leave it!


Søppla er “halvstengt”!


Sykkelen min er litt nedsnødd!


Og heer, står man under på egen risiko og eget ansvar!

 
Blære-blæææææ!

 
Snøen ved døra mi… Har vært verre..

Som dere ser er Oppdal et Disneyland-helvete for snøfanatikere akkurat nå! Så er det noen som har utrolig stor glede av å få snø og kulde og vin(d) i ansiktet, så er Oppdal rette stedet!
Men, så skal jeg nå lage en overgang for dere, toget skal bytte skinner, og jeg skal innpå et tema som jeg syns er koseligere å tenke på, og som (enda) ikke er så veldig vått og kjølig!

Var på posthuset i dag, og hentet meg en frakk fra dragenshule til 1199,00 kroner! 🙂
Lure meg slapp ikke betale frakt, siden hvis man bestiller for over 1000-lappen og betaler med en gang med visa så blir det kroner 0,00 i frakt! Men var ikke derfor jeg bestilte frakken. Elsker frakker, og det er litt rart at jeg enda ikke har eid en eneste frakk før. Dette er min første, og blir IKKE den siste. Eneste bakdelen er at den matcher kanskje ikke Oppdalværet helt nå. For den er tynn, og det er ingen lommer i den, og jeg liker å varme hendene mine i lommer i tillegg til de hanskene jeg har, som ikke er de varmeste. Men man skal lide for imaget! 😛

Nå vurderer jeg å gi føttene mine en liten dusj. De blir litt ekkel når jeg går i varme ullsokker og store sko om vinteren! Litt svett, liksom, tross alt!

Hadebrød!
Vi reblogges!

13 kommentarer

Siste innlegg