MY PERSONAL LIGHTNESS

Da har jeg kommet hjem igjen fra min personlige gledesspreder Siri.
Vi har idag akkurat som mandag, tirsdag og delvis også onsdag også i dag sittet og snakket en god del skitt, kost oss og hakuna matata! Hun er virkelig en av veldig få jeg har hatt med å gjøre i Oppdal som jeg føler meg så trygg når jeg er i nærheten av, og selv om hun kan være veldig sta, skremmende ærlig og veldig rett på sak til tider så er hun likevel en av de koseligste og innerst inn varmeste menneskene jeg noen gang har møtt.
Og for dere som ikke har fått det med dere: jeg visste ikke om hvem hun var i hele tatt før hun sendte meg en privat facebook-melding mandag denne uken i 07-tiden fordi vår felles terapaut hadde lurt på om hun kunne gjøre det slik at vi kunne bli kjent som venner.

Må bare vise dere noe jeg fikk av henne i dag. Folk som tror jeg kan å tegne, kan bare legge seg. For når jeg tegner, så må jeg tegne etter noe… Siri derimot kan helt fint tegne uten å ha noe å glo etter, det kan ikke jeg!
Her er tre tegninger som hun har tegnet, de to øverste tegnet hun i fjor, og den nederste tegnet hun i dag mens jeg var på vei til henne 🙂


TEGNET AV SIRI, BESØK BLOGGEN HENNES: smindy1234.blogg.no


TEGNET AV SIRI, BESØK BLOGGEN HENNES: smindy1234.blogg.no


TEGNET AV SIRI, BESØK BLOGGEN HENNES: smindy1234.blogg.no

Disse tegningene har altså Siri tegnet. Og hun er utrolig flink, og jeg er blitt utrolig fort godt knyttet til henne. Gleder meg mye til vi skal døgne om noen dager hjemme hos meg, da blir det nok mye film og skitsnakk da! 🙂
Apropo film, fikk løne med en dvd fra henne som jeg tenker på å se nå, etter jeg har laget meg spagetti:

Da skal jeg altså snart gå løs på denne dvden jeg har fått låne fra Siri, fordi jeg begynte å syte ganske tidlig i dag om at jeg mest sannsynlig ikke hadde noe å gjøre når jeg en eller annen gang skulle hjem igjen. Så da visste Siri råd med det også 🙂 Kjempegod venn jeg er jævlig glad i for å ha i livet mitt.
Og til alle som lurer på om jeg en eller annen gang vil selge tegningen jeg tegnet av Lady Gaga eller Marilyn Manson for en stund siden? Sorry, de har jeg ikke lenger, dere kan gjette hvem jeg ga de tegningene til på onsdag!
Hehe.

Ønsker alle en god helg!
Vi reblogges! 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg