ER JEG 2% HEBEFIL, OG 98% TELEIOFIL? :-P

Husker dere at jeg tidligere denne uken skrev at jeg er såkalt lovlig pedofil fordi jeg for en stund til “tenkte på” en jente på 15 år? Vel, selv om hun ser eldre ut og alt det der så er hun fortsatt 15, meeeeen, jeg er ikke uansett pedofil.
trykk her for å se innlegget jeg skrev sist om “pedofili”

I hvertfall i følge denne listen er jeg ikke pedofil kun fordi jeg har onanert til bilde av en som var 15 på det bildet og er det fortsatt:

Pedofil = 0-10 år
Hebefil = 11-15 år
Ephebofil = 16-19 år
Teleiofil = voksene urellatert til alder
Gerontofil = Eldre , 50

Har “vært hebefil” to-tre ganger, mens som regel er jeg teleiofil siden de fleste kvinnene jeg har dratt meg etter, er som regel rundt 35, haha! Vet dette er informasjon dere dør etter å vite!
UANSETT! Jeg er ikke pedofil, var litt morsomt å skrive det der og da for å skape oppmerksomhet, og slik, men så tok jeg feil, og var visst (heldigvis) ikke det likevel! Hehe.

Til slutt skal ikke fokuset på meg selv, men en anonym person som gjør sin gode jobb ved å fortelle meg det jeg alerede vet om meg selv:) Takk til deg som har skrevet dette, en kommentar er som regel en god kommentar uansett innhold! 🙂

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Greit nok at du ikke er Pedofil, men nå skal jeg si deg en ting.
      DET ER INGENTING GALT MED DET.
      Å være pedofil er noe man er. Akkurat som at noen er homofile. Så lenge man ikke overtreder noen lover er det jo helt normalt!
      Igjen. Digger bloggen din. Du er så fuckings rett frem! :))

    2. ”Pedofil = 0-10 år
      Hebefil = 11-15 år”
      ?!?!
      Den der ”lista” di er ganske unøyaktigt. Som JEG sa i det andre innlegget ditt, så er definisjonen på Pedofil en person som tenner på andre mennesker som IKKE HAR KOMT I PUBERTETEN! Det er forskjellig fra person til person om når en kommer i puberteten. Og på grunn av det, så er ikke din mening om Hebefil heller rett. FORDI! Hebefil ER en person som tenner på en annen person som ER KOMT I PUBERTETEN..
      ..MEN Fortsatt UNDER den seksuelle lavalder.
      Sorry for surt innlegg, men det irriterer meg en smule når folk tror feil om sånne ting. #Stolt forfatter av en Seksuell-ordbok, hehe#

    3. Du er da ikke pedofil! MEN husk ( Dette skriver jeg som en venn ) man burde være litt forsiktig ved og skrive slike ting på en blogg, for noen kan faktisk være såpass rare i holdet at de går til politiet med det!

    4. lillian… den lista der er et ca anslag i alder, den er unøyaktig, men d går ikke an å velge ut en fast alder når folk kommer i puberteten og ikke.. det varierer så veldig for alle, men 11-12 da starter de fleste, selv om det ikke nødvendigvis vises enda… noen er seint utvikla og noen utvikler seg raskere.. sånn er verden…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg