Kan De gi meg en serviett, frøken servitør? Er De bare Sir?

Servietter takk!
Frøken, kan De se serviettene mine?

Intet nogen servietter sier De?

Hva slags resturang er dette mon tro?
Å herre, ikke stå der å glo…

Har jeg fått flua i suppa, se selv?
Hent serviettene, ditt grelv!

Kelner, hora her er udugelig!
Ikke hore da, men ubrukelig!

Jeg vil ha en serviett nå, jeg er våt!
Og gamle dama bak meg er så kåt!

Jeg forlanger snart pengene tilbake!
Kan heller gå hjem selv og bake?

Vesle pus, vil du ha bolle i ovnen?
Synd du sa ja, for jeg vil ikke ha!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Tror du serviettene gjør meg gla?

Trekk den langt opp i din arme rass!
Og kom aldri tilbake med ditt flass!

Gi meg servietter, din gås!
Ikke sug på meg, men blåååååås!

Jeg har vondt, kan du ikke se?
Slutt å stå der, og ikke le!

Jeg tar mine servietter og stikker!
Og hele ditt hjerte av kakerlakker prikker!
(Aylar Von Kuklinski, 28. desember 2011)

6 kommentarer

Siste innlegg