X ANTALL UNØDVENDIGHET

X PROSENT MR. UNØDVENDIG
I en galakse langt langt borte. For lenge siden like bak en kiosk.

Der ligger en mann å forfører sin vorte, mens han fingrer en annen tosk.

Du er verken dum eller lat. Faktisk bare litt mindre smart.
Jeg kunne spist hode ditt på et fat. Mens tærne mine utrydder din art.

Du er en pest og en plage. I døden har du ingen venner.
Ta av deg din ynkelige krage. Og fyll smerte i dine blemmer.

Dø nå, bare dø. Ingen vil lenger savne deg.
Stopp å klor, stopp å klå. Du får ikke lenger plage meg.

Nå er du på havet kastet. Og mine hender kan igjen labbe.
Måkene har nettopp fastet. Og du; var bare en plagsom krabbe!
(Aylar Von Kuklinski, 14. desember 2011)

10 kommentarer
    1. Bra skrevet 😀 får alltid skrivelyst hver gang jeg leser tekstene dine ^_^
      stop it..no, just kidding..don’t you ever stop! do you hear me?!? ;D
      stopper du å skrive tekstene dine, så stapper jeg…øhm…kameraet mitt nedi halsen min..og det vet du som jeg, at det hadde ikke blitt noe pent syn 😛 aiit? ;D er ikke så gøyale svar som kommer ut av tastaturet mitt rett etter jeg har våknet xD men jeg forsøkte 😛

    2. så bra..da har jeg gjort noe bra idag da 😀 *klør seg i hodet og lurer på om hun får flis i fingern fordi hun har et treskalle av et hodet noen ganger* xD

    3. Jeg kunne ønske jeg var mer som deg!
      I morgen skal postmannen, eller damen, hente noe i en rød postkasse. Noe jeg har lagt i en rød postkasse. Det kan også hende det er et romvesen som henter det- jeg er ikke helt sikker. Jeg håper bare ikke alle postkasser har blåst ut i sjøen, slik at jeg faktisk kan poste det! Det var en bil som blåste ut i sjøen i dag, men jeg veit ikke hvilken farge den hadde. Ikke veit jeg om den ligger på havets bunn heller. Jeg håper bilen hadde fargen grønn.

    4. Hadde du forstått det hadde jeg blitt en smule imponert, for dette var bare svada på høyt nivå.. Men jeg kan jo si det på en litt annen måte: I dagene som kommer, hvis ikke posten er veldig forsinket, kan det dukke opp noe i postklassen din- noe som er sendt helt i fra Lindesnes, eller Mandal. Det kommer an på hvilken postkasse jeg treffer på først 😛

    5. Elin Slåen: Hadde faktisk forstått det om de TO første linjene her hadde vært litt anderledes:
      “I morgen skal postmannen, eller damen, hente noe i en rød postkasse. Noe jeg har lagt i en rød postkasse.”

      Trenger jeg forklare forvirringen min rundt spessielt disse to?
      Eller ser du spørsmålstegnet mitt selv? 🙂
      Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg