THE DARK HEAVEN WILL ALWAYS LOVE ME

For meg går som regel egoisme og happiness hand i hand.
I hvertfall litt i dag, vil jeg påstå. Igjen har jeg vært inne på en av de beste nettbutikkene som finnes i Norge, dragenshule.no.
Mandag ble bestilingen sendt, i dag ble varene mottatt! Og denne pakken har jeg gledet meg til sånn! 🙂
Elsker ting fra Dragenshule, Naugthy Shadow, Black Widow, Manillusion og Darklands!

Vel, nå var det altså kun fra Dragenshule jeg har valgt å oppgradere hybelen min denne gangen!
Jeg trengte blant annet nytt trekk på sengen, dyne og putetrekk. For fra før har jeg bare ett trekk, og det har jeg brukt en stund nå… Har også fikset meg en flott dørplakat. Og ikke minst; en ny venn!


Denne har jeg nettopp med hjelp av skoletyggis klistret forsiktig, og så bra jeg kunne på døra mi!

Og her kan dere se det nye sengesettet mitt! Merk dere at det er bare et sengesett, men den har to forskjellige bilder, ett forskjellig bilde på hver side:

Side 1:

Og side 2:

Helt til sist skal dere hilse på min nye venninne Sara Kristine Camillagård. Verdens søteste bamse, som er oppkalt etter tre veldig gode venninner av meg som altså heter Sara, Camilla og Kristine:

Nå tipper jeg at jeg skal støvsuge og gjøre litt husarbeid jeg, før jeg tar meg en god og varm dusj på denne strålende, vakre desemberlørdagen.
Ønsker alle sammen en veldig fin dag, ta godt vare på dere selv og deres venner og familie. Frys ikke ut noen, gi hverandre masse kjærlighet, vennskap og glede!

Stor klem og vennlige kyss
fra onkel Aylar!

Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg