DJEVELENS UNDERSÅTTER

Tenkte nettopp at jeg skulle bryte en dødssynd i på denne kvelden her! Egoisme!
I dag tidlig eller i natt om du vil, så snappet og dyttet jeg Ideatroll inn i dagens kalenderluke, stengte igjen luken forså å aldri vil slippe henne ut igjen!

Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg stengte henne inne bak ei luke, for nå har det søte mumitrollet av en veggis skrevet et kjempeflott og godt innlegg om selveste MEGSELV, og nå har jeg funnet ut at det var MEGSELV som blåste glorien av selveste mammaen med jåen! Ehm, mannjen med jåen mente jeg! Excuse me!

Her er innlegget til denne skjønne kvinnen:
“Jeg ble julenisse igjen”!

Elsker dette innlegget, ikke bare fordi det handler om MEGSELV, men fordi det er godt skrevet også!



(Bilde fra i påska da tre jenter kom bort til meg mens jeg var på vei til Bunnpris. Tre jenter som på død og liv skulle ha bilde av meg)

Når jeg nå først er i gang med å skryte vil jeg legge til flere lenker om andre bloggere som har skrevet om meg! For det har da vært noe det siste året 🙂

Daeva Tollnes (som laget video tilbake til meg etter jeg laget til henne først :-)):
“Fra fullstendigkaos og til fullstendigkaos”! også har hun enda nyligere lagt ut innlegget “FATMA, ALEXSANDRA OG FULLSTENDIGKAOS”

Og her er et innlegg fra bloggeren bak Vaniljeogpepper som også var dedikert til MEGSELV:
“Marilyn Manson… This one 4 U mr “Fullstendigkaos”” og et innlegg til som handler enda mer om meg enn det første hun skrev: “Kjære *AYLAR *VON* Kuklinski *”

Også søtnosen bak Lykkelys har spandert på et innlegg “om” meg:
“Jeg vant 1.desemberluken fra fullstendigkaos”

Min gode Sara Helene viste stolt frem en t-skjorte og en tegning jeg sendte henne i høst:
“Jeg liker pakker i posten, spessielt med fine ting inni” og så har hun tegnet en tegning tilbake “Jeg har tegnet en musker; guess who”!

Så har selvfølgelig ikke min kjære vennine Camilla (Enjoysock), kunne latt være å nevne meg et par ganger heller 🙂 :
“Haha, lurt” for ikke å snakke om innlegget “Søtingen”!

Ikke mange dager siden oh deilige Lenamon skrev om meg i sin julekalender:
“Luke nr 1: dagens julenisse er… fullstendig kaos”!

Så har SELVFØLGELIG Elin Slåen skrevet et innlegg hvor jeg er nevnt å:
“Julekalenderen til Fullstendigkaos: 5. desember – Elin Slåen”!

Mariann/Mira bak Miras Forunderlige Verden, eller Miras Gotiske verden som den het før har også hatt noen innlegg hvor jeg har vært med:
“Se gaven fra min beste venn her på bloggen” og “Min gode venn har kåret min blogg til månedens blogg:):)”

Ehm, dette innlegget handler ikke så mye om meg, men jeg ble jammen meg nevnt i Mybabygirl sin blogg en gang også, noen som husker at jeg yppet med rosabloggere en stund i sommer???:):
“Oi jeg blir helt PAFF!!”

Marianne Bråten:
“Jeg er avslørt av… fullstendig kaos…”

OG sist, men ABSOLUTT IKKE MINST så har også min venninne Alexsandra skrevet en omtale om meg:
“FullstendigKaos”!

Heeelt, til slutt skal jeg legge til at også “LOL nr 2” hadde et kjempefint innlegg om meg, men dessverre har bloggeren bak den bloggen fjernet bloggen sin. Og det er veldig synd, fordi hun var blant mine 6 favoritter. Og LOL nr2; jeg tror kanskje du leser bloggen min fortsatt, og jeg skal ikke presse deg til å lage en ny blogg igjen. Men jeg vil du skal vite at jeg syns masse godt om deg, jeg liker deg og bloggene du hadde, og ønsker deg alt godt videre i livet. Klem fra meg! 🙂 <3

Hvis det fortsatt er noen som har skrevet innlegg hvor jeg er nevnt, som er glemt her så si fra så skal jeg oppdatere innlegget fortest mulig!
Håper virkelig at disse bloggene varer evig og ALDRI slettes! Ikke bare fordi det er innlegg fra disse nevnte som er om meg på noen måte, men også fordi jeg faktisk liker disse bloggene veldig godt fra utgangspunktet!

Tusentusen takk til alle bloggere der ute som har skrevet om meg, det er slike linker som jeg har lenket til nå, som jeg finner frem til og ser tilbake på i vonde tider, jeg elsker dere alle!

Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg