BABYENE MINE TRENGER NAVN

KVAKK-KVAKK, KVAKK, KVAKK, KVAKK, KVAKK-KVAKK-KVAKK-KVAKK!
Kjære musejenter, kjære pølsegutter og også menn og kvinner, i alle aldre!
Jeg har tre djevelender som nå har ligget og kost seg på badet mitt i noen dager.

Nå er det på tide med en dåp, men det er krise!
For i sittende stund har jeg ingen navn til de. Tenkte en stund på Ole, Dole og Doffen, men NEI! NEEEEEI!
Også har jeg tenkt på Sara, Camilla og Elise, sånn random, men nei!

Jeg vil ha noen kreative og ONDE navn! Ond og søtt samtidlig! Noe som kanskje ikke fins enda.
Så kjære tatere der ute, hjelp meg!

Ps: Bildet ovenfor er tatt i kjøkkenvasken fordi vannet bare renner ned igjen i vasket på badet… Om djeveldåpen av badeendene vil foregå på kjøkkenet eller badet har jeg ikke bestemt meg for, kanskje jeg tar de med ut i sneen? Hehe, lets seeee.

Vi blogges!

17 kommentarer

Siste innlegg