BECAUSE THE BIBLE SAY SO!?

3 Mos 18,22:
Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom

3 Mos 20,13:
Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang (meta arsenos koitên) med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

Dette er bare et spørsmål!
Er kristendommen EGENTLIG verre en satanismen? Vel… Jeg vet ikke, jeg skal ikke utale meg på det. Eneste jeg kan si er at jeg har venner som er satanister og jeg har venner som er kristne.
Kun èn av de kristne vennene jeg har har null og niks i mot homofili overhode, mens de andre er mer skeptisk, og uten å nødvendigvis ha noe i mot homofili så syns de det er feil!

Hvordan kan det å elske det samme kjønn være feil? Hva er galt med å knulle det samme kjønn hardt i ræva? Hvis man virkelig elsker en person av det samme kjønn, uansett om det er jenter eller gutter? Fortell meg! Hva er galt med det! Hvorfor skal ikke to jenter eller to gutter kunne holde hverandre i hånda når de går nedover gata? Hvorfor skal ikke to av det samme kjønn få være sammen og LEVE ut forelskelsen og livet sitt som hetrofile?
Because; The bible tell me so?

Jeg sier en ting! Brenn bibelen! Jeg vil gå så langt i å påsta at vi kanskje ikke hadde hatt nazisme i verden om det ikke hadde vært for bibelen! Gud er god, Jesus er god! Men bibelen har mange onde sider! Bokstavelig talt!
Jeg bare sier det, og husk dette er bare ord: Hitler var kristen, Anders B. Breivik er kristen!
Jaaa, Hitler var ute etter jødene og ikke veldig spesifikt homofile. Men han ville også ha et rent samfunn, ET RENT SAMFUNN! Under krigen var det størst fokus på å kvitte seg med jødemannen i gata, men glem ikke at nazisme generelt dreier seg om å utrydde mer enn bare jøder, vi snakker også om narkomane, vi snakker også om psykisk utviklingshemmede, vi snakker om mørkhudete og vi snakker om HOMSER!

Har riktignok ikke funnet noe bibelsitater som virker krenkende mot utviklingshemmede eller mørkhudetet. Men poenget er at i hvertfall gammeltestamentet er veldig krenkende mot homofile!
GUD SKAPTE HOMSENE! GUD ELSKER HOMOFILE! GUD ELSKER JØDER! GUD ELSKER NEGRE! Men jeg tror at han skammer seg litt over de kristne FANATIKERNE der ute! Hadde Gud og Jesus fortsatt levd hadde de meldt seg ut av statskirken, og kanskje tatt hevn på de menneskene som har voldtatt ryktet deres ved å tatovere det satanistiske symbolet både forran og bak!

Jeg vurderer å finne meg en tatoveringsjappe hvor det er lov å drikke seg full når man tar tatoveringen, for å roe nærvene også skal jeg ha teksten “JESUS HATE THE BIBLE” på magen, mens jeg har et stort brennende satanistsymbol på ryggen!
For i mitt syn så er ikke satanismen så ille! Jeg tenker ikke hat når jeg hører “satanist”, jeg tenker fortere hat når jeg hører “bibelen”.
Jeg tror at Satan bare er en missforstått fyr, som liker å ha sex orgier, en som elsker homofile, og en som drikker sprit fra morra til kveld. Jeg tror ikke at Satan er en fyr som gjør andre noe vondt! Han er bare glad i sex, drugs and rockn roll!
Jesus og Gud er kanskje mer straight, men: GUD OG JESUS HATER IKKE HOMSEMANNEN!
Så dere som tar avstand fra homofili på grunn av noen tilbakestående linjer i bibelen! Verken Gud eller Jesus har skrevet den eventyrboka. Og den er godt mulig bassert på noen sanne hendelser. Men få dette inn i hode: Gud skapte hetrofile, Gud skapte alle slags hudfarger, Gud skapte homofile!

Men Gud har ikke skapt fordommer og hat! Dessverre så lå han litt på latsiden den siste dagen i sin kreative uke, hadde han jobbet litt på den søndagen så hadde han lagt inn en del i menneskehetens hjerne som hadde sørget for at nazisme, kristne fanatikere og rasister ikke hadde vært et tema en gang!
Gud er god! Jesus er god! Men de som skrev bibelen er både og!
Så brenn bibelen, elsk Jesus, elsk Gud, elsk homser, elsk menneskeheten, hat hatet, og fjern fordommer!

Jeg har ikke fordommer mot kristne, jeg har ikke fordommer mot satanister, jeg har ikke fordommer mot Gud, men jeg har fordommer mot de som ikke er i stand til å tenke selv, og har en iq på under 50: Slik som de som f.eks gjør ekstreme handlinger i “Guds navn”!

Trenger jeg skrive mer! For dere som ikke forstår meg; hva gjør dere her overhode? Legg dere og vent til barnetimen for de minste kommer så kanskje det kommer noe som dere forstår dere på!

Frem til visse deler av bibelen ikke blir kraftig skrevet om så er satanismen det nærmeste jeg kommer en religion jeg vil stå for!
Because I said so, nobody else tell me what I wanna do! Because I am not retard in my brain!

Vi blogges!
666 <3

15 kommentarer
    1. Sant sant sant!!!
      Og hvis du skal terge de ekstremkristne, så prøv å få dem med i en diskusjon om hvorfor Kristendommen har 3 guder når budene sier at man bare skal ha en… Da svarer de garantert at det er bare en, for de andre er “bare” Jesue og den hellige ånd, og ingen guder.
      Men hvis moren din er norsk og faren svensk, så er du halvt norsk og halvt svensk, så siden Jesus er Guds sønn, så må han jo være halvt gud… Den diskusjonen har jeg tatt noen ganger bare for å provosere 😉

    2. Hvis gud har skapt alt med jorden, hvorfor skaffet han da homofili hvis han syntes det var synd? Nei gud, forstår meg ikke på kristendommer til tider, jeg gidder heller ikke å sette meg i bibelen. Man får elske den man vil elske! 🙂

    3. …jeg har egentlig aldri forstått hvorfor man er imot to mennesker som er glad i hverandre…for handler det EGENTLIG ikke om kjærlighet???Å som kjent ,i teorien,kjenner kjærligheten ingen grenser..å lets face it,sex er sex-der er ingenting homofile par kan gjøre som ikke et heteropar kan gjøre,if u know what i mean,AND U DO!!!!
      Dette handler om en maktposisjon som kristendommen har hatt noen århundrer nå,det å forholde seg til det ‘skrevne ord’.Vi ser at troen på noe større enn mennesket og jorden i selv er vanskelig nok,så kommmer religionen seilende inn-med MAKT vel og merke.Det er et faktum at religion ble ført over til våre forfedre med MAKT!Tro på GUD eller DØ!!#fortalt i korte trekk,så klart#
      For det er viktig å ha troen på seg selv,den man er,det man føler er riktig,å være medmennesklig – Hvem er den rette til å dømme hvem jeg skal være & hvem jeg skal elske??

    4. vaniljeogpepper: For meg handler nesten all kristendommen om en slags syk form for makt og at man er bedre enn folk som ikke har tatt i mot Jesus.
      I min verden er mange religiøse (ikke alle, men MANGE) de verste bedreviterne som finnes i verden.

      Jeg stilte nettopp en kristen fanatiker her på blogg.no følgende spørsmål:
      Om et menneske lever et helt liv gjennom å KUN gjøre gode handlinger for andre, og ikke en gang kreve noe tilbake overhode. Og alltid jobber for rettferdighet og fred. Vil vedkommende da likevel ikke slippe inn i himmelen så lenge vedkommende har null religøs tro, aldri en gang tenkt å “ta imot Jesus” og ikke en gang er døpt kristentlig!

      evangelisten.blogg.no er en blogger jeg stiller noen spørsmål der og da på kritisk nivå. Sist gang fikk jeg svar at mennesker vil aldri forstå noe så lenge de ikke fødes på nytt i Guds kraft. Amen, sier jeg bare. Snakk om å snike seg unna!

    5. Pennylane: Biblen er en ond eventyr bok i mine øyne som gjør at mange mentalt svakere mennesker får en forstyrret fiksjon, og fort blir svært bedrevitende og får en økende selvtillit som kan være overekstrem plagsom for andre rundt, bare fordi man er sikker på at man nå kan gjøre en god del flere ting fordi man har tatt i mot Jesusfaen og da kommer inn i himmelen same shit! 😛

    6. ideatroll: Hehe, skal lagre det spørsmålet i minnepinnen. Noe fornuft får man vel ikke fra ekstremkristne uansett fordi de rett og slett er det jeg kaller mentalt tilbakestående, og har en svakere inteligens som de egentlig kan lite for selv, så egentlig er det jo synd på de stakkars, men..

      Takk for kommentaren!

    7. Jeg trooor poenget til bibelen er at man ikke skal ha analsex, og religion til side, så er det lett å få diverse sykdommer og dritt av det, så jeg kan forstå hvorfor. Mener bestemt at det ikke står noe nedverdigende om å elske en av samme kjønn.
      “GUD SKAPTE HOMSENE! GUD ELSKER HOMOFILE! GUD ELSKER JØDER! GUD ELSKER NEGRE! Men jeg tror at han skammer seg litt over de kristne FANATIKERNE der ute! ” <- JA, bra sagt. MEN, hvis jeg ikke tar helt feil, mener jeg at det i hovedsak finnes to retninger innen satanisme? Den ene dyrker satan, og den andre er vel bare en ideologi som ikke har noe med religion å gjøre i det hele tatt?

    8. randomcaps: “En mann skal ikke elske med en annnen mann som man elsker med en kvinne”, i mitt hode finnes det flere måter å elske med noen enn å kjøre et kjønnsorgan inn i noen. Å elske kan jo også I MITT hode være å bare ligge på en sofa og kline med hverandre, og det sprer ikke veldig mye sykdommer med mindre en av de er syk fra før. Men det kan jo også skje med “vanlige” heterofile parr…

      Når det gjelder satanisme, så har vel jeg mest sannsynlig gått for den siste retningen du beskrev. Satan “dyrker” jeg bare for å provosere på bloggen innimellom, men ser på meg som en slags satanist likevel, men da heller på den måten som er en ideologi som ikke har noe med religion å gjøre som du selv skrev.

    9. Har alltid vært litt skeptisk til kristendommen jeg 😉 Det står jo også at man ikke skal ha sex før ekteskapet heller, i have done it, og jeg har virkelig INGEN planer om å gifte meg noen i løpet av mitt liv ; ))

    10. Du kommer med veldig mange gode poeng! Jeg er selv kristen (katolsk) og er bifil, noe som anses som dødssynd hos katolikker. For å være helt ærlig synes jeg at kristendommen har blitt mer rasistisk enn før i tiden. Bare se på tiden til de romerske kongedømme, da hadde kristendommen allerede utviklet seg ganske mye i Roma og det var greit for keisere å ha tjenere, unge gutter, som ble seksuelt misbrukt av ham.
      Jeg synes at kristne fanatikere er noe av det verste som finnes! Synes du har skrevet et veldig bra innlegg, og synes det er kult at du vil velge satanisme, noe jeg ikke hadde valgt.
      Stå på 🙂

    11. JESUS ELSKER ALLE MENNESKER, MEN HAN ELSKER IKKE HANDLINGENE DE GJØR SOM GÅR IMOT HAN ORD. HAN ELSKER SINNERS MEN HAN LIKER IKKE DET DE GJØR SOM ER SIN. STOR FORSKJELL.
      BARE FORDI NOEN SIER DE ER KRISTEN BETYR IKKE AT LIVSSTILEN DERES BEVISER AT DE ER EN FØLGER AV JESUS.
      PAUL I BIBELEN HAN HATET JESUS OG ALT SOM FULGTE MED. HAN DREPTE TIL OG MED KRISTNE FOLK. HAN GJORDE ALT FOR AT FOLK IKKE SKULLE PREKE GOSPELEN.
      IKKE TRO AT JESUS HATER DEG FOR DET INNLEGGET DU HAR SKREVET, HAN GJØR IKKE DET . DU ER DEN PERFEKTE KANDIDTATEN(om jeg kan bruke det ordet) FOR JESUS. JESUS ELSKER DEG OG KAN FORANDRE DEG OG BEVISE TIL DEG OG HELE VERDEN AT HAN ER SANN OG AT BIBELEN ER SANN HVERT ENESTE ORD.
      VIT AT DU ER ELSKET OG JESUS VIL OG KAN SETTE DEG FRI FRA ALT SOM PLAGER DEG. DU KAN LEVE I FRIHET I LYSET, ISTEDENFOR MØRKET!
      KINAM

    12. kinam: Ok, ikke for virke negativ, men du skremmer meg så vidt.
      Jeg tror ikke noe som helst, tror ikke at Jesus hater meg for noe, heller ikke elsker meg. Beklager, men jeg tror ikke på folk som i følge en bok har gjennoppstått etter sin død og er sønn av en mann/kvinne med overnaturlige evner.
      Jeg lever i lyset, ved å “forgude” den musikken jeg liker, som foreksempel Marilyn Manson! Jeg lever et lystig liv ved å tenke på sex, og onanere, jeg har det bra med meg selv og har heller ikke noe problem med å si at jeg ELSKER skrekkfilmer og mange andre ting som mange kristne tar avstand fra!

      Jeg akter å leve et liv bassert på det jeg vet og ikke det jeg tror! 🙂 Men aksepterer selvfølgelig deg hvis du har noen andre meninger enn jeg, bare ikke prøv å overtal meg til å tro på noe jeg ikke tror på, eller gjøre noe jeg ikke vil, eller hindre meg i å gjøre noe jeg vil.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg