System of Sound in my fucking ears

Mange mener at jeg er en levende Marilyn Manson-reklamasjon, kun fordi jeg nesten bare går i M.M-tskjorter og har alle MM-cdene, også remixene og generelt veldig mye MM-stasj! Vel Manson er det nærmeste jeg kommer noe så patetisk som en Gud og religion, men her har dere beviset på at jeg kan høre på litt annet enn Marilyn Manson innimellom! 😛

System of a Down – Toxicity

Slipknot – Dead memories

AC/DC – Highway to hell

Iron Maiden – Fear the dark

Avril Lavigne – Get over it

Dope – I dont give a fuck

Turbonegro – All my friends is dead

Troll – Mørkets skoger

Evanescence – Everybody`s fool

Alice Cooper – Schools out

Drowning pool – Bodies

Ozzy Osbourne – Let me hear you scream

Her har dere altså et saftig jafs av andre aksepterte band og artister jeg liiiiikkeeeeeeerr for faeeen i forpulte pedohelveteeeee!!

Hehe, vi blogges!

Nei forresten, ikke slutt på dette innlegget enda. Må bare legge til den nye Marilyn Manson-videoen enda en gang, hihi.

Mairlyn Manson – No reason

Sånn!
Kos dere.
Vi bloggesssss!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

5 kommentarer
    1. Fantastisk spille liste,selv om det er et par her jeg faktisk ikke har giddet hørt før..Marilyn Manson fan ja..morsomt-d var jeg og,altså jeg liker musikken hans enda..men jeg tror ikke jeg ville dratt på konsert med han igjen…Har vært på 3 konserter,2 i Oslo og en i Kristiansand..
      Men glemmer ikke at fuckings spytta på meg,stod ganske langt foran-jeg må innrømme at maggot posisjonen ikke alltid er så gunstig…Hvis man ikke er i utganspunktet åpen for den slags tilnærming..open wide-fy fanken…
      Men gutta i Slipknot er en helt annen historie..Har vært på 3 slipknot og 2 Stone sour (Corey Taylor er vokalist her og, James Roth er gitar spiller her og:)
      Aldri vært borti en gruppe ”rockstars” som er så jævli kule rett og slett,snakker med fansen å kommer ut som ”vanlige folk”, tok en øl sammen før konserten osv…å for oss som hadde vært der en gang før ble gjennkjent -å DET var status det…
      Du har fått vært på konserten med Marilyn M eller??

    2. Lisa: Aldri fått mulighet jeg, enten på grunn av alderen eller andre ting. Som foreksempel angst for mange folk, jeg er avholdsperson og takler ikke at det drikkes rundt meg, eller at folk er beruset… Og jeg har veldig problemer med å reise til andre steder. Dessverre ikke vært på konsert i hele tatt jeg. Aldri.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg