UNIVERSETS FLOTTESTE GOTHDRONNING MIRA FYLLER 50 ÅR I DAG

Kjære, kjære Mirami!
Gratulerer så kjempemye med 50 års dagen din først og fremst! Jeg er så utrolig, masse glad i deg!
Jeg har ikke kjent deg veldig lenge, men likevel føles det som vi har visst av hverandre i en hel evighet. Først i vår stiftet jeg bekjentskap med deg, og nå er du den beste vennen jeg har, til tross for at vi aldri har møttes enda. Men det skal vi!

Har siden jeg visste av deg fulgt bloggen din svært tett og liker den mildt sagt veldig godt. Å få sms fra deg er som å få magisk gullpulver fra himmelen, du er det varmeste mennesket jeg vet om, og setter stor pris på de flotte msn-samtalene vi har hatt. Det er ingen ting i verden jeg ønsker meg mer nå enn at du skal bli frisk igjen, at du nettopp har fått deg leilighet etter alt det jævlige som har skjedd er jeg veldig glad for, på dine vegne. Gratulerer igjen med leiligheten!

Håper du vet at jeg alltid vil være her for deg, både på bloggen, msn, telefon og selvfølgelig i det virkelige liv. For deg tar jeg mer enn gjerne første tog eller buss, koster meg ikke et rødt øre. Og jeg vil du virkelig skal vite jeg virkelig vurderer å forlate denne søppelbygda jeg bor i kalt Oppdal, for å heller komme nærmere bestevenninna mi!

Du er verdens beste venn, og jeg unner deg alt godt. Fortsett å ikke nøl om det er noe, jeg er her.
Kjempestore klemmer og varme tanker fra lillebror! <3

Ps: Vil anbefale alle sammen å ta en tur innom Mira/Mariann sin blogg ved å klikke her! 🙂


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

4 kommentarer
    1. Åååå milde måne!! Nå ble jeg kjempeoverrasket og kjempeglad:):)
      Tenk at du gjorde det her for meg, jeg blir så rørt og ..ja jeg har ikke ord!!
      Tusen tusen hjertelig takk til deg min beste venn og lillebror, dette var utrolig flott gjort av deg, helt ubeskrivelig:):)
      Jeg vet ikke hvordan jeg skal får uttrykt meg mer og du skulle hatt en kjempeklem for dette her:)
      Og når vi møtes så skal du få det:):)
      Og jeg takker deg igjen så mye, man får ikke uttrykt nok takknemlighet:):)
      Sender over masse masse kjempegodeklemmer til deg Andreas, dette var overraskende og en kjempeflott gave jeg fikk av deg:):)
      Jeg må få vist gaven og skal linke dette, er jo ikke så god til sånt men skal prøve så godt jeg kan:):)
      En kjempeklem til fra Miradin:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Så utrolig godt å høre Mira. Du skal virkelig vite at jeg setter kjempestor pris på deg, og jeg er utrolig glad i deg. Tenker ofte på deg, veldig mye. Vil så utrolig at du skal ha det bra jeg, at du skal ha det beste av det beste. Gleder meg mye til vi møtes så jeg får et par klemmer, hihi 🙂 <3

      Tusen takk også for smsen du sendte i natt. Har dessverre ikke penger på kortet så fikk ikke svart der og da... 🙁

      Kjempekjempeglad i deg. Stor klem fra meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg