“NY” CD UTENFOR DØRA MI!

Våknet nettopp, ja vet at klokken er 17.30. Men faktumet er jeg sto opp nå. Ble sent i natt. Fikk ikke sovet. Var nokså deprimert, og det mener jeg å huske at jeg skrev om også. Og jeg fikk bekreftet at jeg hadde skrevet om det da jeg sjekket “Kommentarer” nå nettopp. 15 kommentarer var kommet, og de tok sin tid å lese, siden noen av de var veldig lange. Vil bare takke alle 15 som skrev på det siste innlegget som kommer før dette… Får la være å forsvinne helt da, siden noen tydeligvis bryr seg om meg likevel.

Vel, jeg var forresten nettopp ved døra mi og åpnet den. Siden jeg bor på hybel og har samme postkassa som han som jeg leier til så pleier han å legge posten min i gangen ved min dør, enkelt og greit. Og der var det ei lita pakka med denne fantastiske cden i:

Dette er kort sagt ikke en cd med melodiene/bakgrunnsmusikken fra filmen “Saw II”, men en cd med låter fra diversje artister og band som passer bra til Saw, men som likevel aldri er brukt i filmene.
Blant annet står det har Marilyn Manson en låt øverst 🙂 en remixversion av “Irresponsible Hate Anthem”!
Skal sies at det faktisk er en melodi på denne cden som er fra selve filmen og det er spor 15. Har enda ikke hørt på cden, for jeg har som sagt nettopp stått opp. Nå tror jeg at jeg enten skal spille mer Sims 3 på Ps3, eller se en av de skrekkfilmene jeg fikk i posten i går. Så faktisk “Nightmare on Elm Street” i går kveld, nyversionen og den likte jeg forferdelig godt!

Jaja, men nok rosablogg for meg nå!
Ønsker alle en god og forfengelig, forferdelig god Halloween helg!

Vi skremmes og blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg