18-årsgrense-video! FØDSEL!!!

Vet egentlig faen meg ikke hvorfor det er 18-års grense på denne videoen, men greit…
Vil noen se hvordan en fødsel er så får dere det usensurert og uten noe klipping her!
Ser at flere har delt denne her, og tenkte at; hvorfor ikke gjøre det jeg også.

Bestemt meg for en ting her og nå; jeg vil ikke føde hvis jeg får meg kjæreste en gang. Forresten, er ikke fødsel sånn kvinnfolk greie? Eller kan gutter føde i 2011? Via rompa feks?

Har forresten nettopp gjort noe jeg sikkert ikke skulle gjort. Dere husker kanskje den Gerimax-flasken jeg kjøpte før helgen? Der tre topper er maximaldosen man bør ta daglig? Jeg styrta hele flaska nettopp, sist jeg tok så vidt to småe doser sovnet jeg og ble trett, havner vel i koma om ikke så lenge nå da… Står tydelig bak at man ikke skal overdrive, og jeg er kjent for å gjøre det motsatte av hva som er lurt. Hvis jeg dør er det fint om noen har merket seg at jeg ikke ønsker en kristen begravelse ;-D Hehe, lol…

Vi blogges!

8 kommentarer
    1. Tørr ikke å se videon, totalt noia for fødsler.. haha
      Sv: Tusen takk for kommentaren, ”SS” er en forkortelse for Selvskading 🙂

    2. Haha genialt det der me at du styrta gerimaxen ;D
      Å en liten ting ang. det der me mannafødsel i 2011 xD
      Det har faktiskt hendt at det er mannen som har blitt gravid iplassen for damen. Men det skjer svææææært sjeldent. Har bare hørt som ett tilfelle og det var om han mannen i VG for noen år tilbake. Tror det var egget til damen som løsnet og gikk inn i mannens kug. Så var det mannen som måtte gå rundt å bære på hele befruktningen. Men jeg er ganske sikker på at han IKKE fødet ut anus! Tror nokk de tok keisersnitt på han 🙂

    3. Som Lillian skrev: Er en mann som har født en unge, men har aldri hørt om akkurat det der. Haha. Mannen som var gravid, faktisk to ganger eller noe, er en som har skiftet skjønn. =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg