ALICE COOPER IN DRAW :-D

Søndag, Gud for en kjedelig dag, som alltid. Men for all del, man lever ikke evig, så gjelder å gjøre mest mulig mens man enda har en puls som slår og hjerte som stiger. Ehm, omvendt…
I dag har jeg tegnet en tegning til min gode venninne Sara Helene (sjekk ut bloggen hennes), hun er veldig stor Alice Cooper-fan, tror hun er litt større Cooper-fan enn jeg er Marilyn Manson-fan faktisk :-O

Jeg har kort sagt prøvd meg på å tegne Alice Cooper, litt risikabelt, i og med at det er til en så god venninne som setter så stor pris på den artisten, og derfor er jeg nå litt spent på reaksjonen, så og si.

Her er resultatet:

Ikke helt fornøyd selv verken med tegneinnsatsen, eller da jeg tok bilde av tegningen, litt vanskelig å få vise tegningen best mulig nok med tanke på lys og sånn.

Ønsker alle en superstrålende søndagskveld!
VI BLOGGES!

Ps: Apropo, bare måååå legge ut denne, så jævla bra låt!

8 kommentarer
    1. Heisann!
      Kom tilfeldigvis inn på bloggen din og syntes det er ganske interessant å lese. Tankene jeg sitter igjen med etter å ha lest bloggen din og sett videoen du posta på youtube er at du egentlig virker som en kjempehyggelig og fin venn. At du bryr deg om andre. At du er bra nok som du er selvom du ikke er som alle andre.
      Jeg vet sånn nogenlunde hva aspergers er og da skjønner jeg at det er vanskelig for deg å være på sosiale arrangementer, særlig der de bruker rusmidler. Det jeg ønsker for deg er trofaste og snille venner som kan ta vare på deg og akseptere deg sånn du er. Ingen fortjener å leve et ulykkelig liv uten venner og familie.
      Jeg beundrer deg for at du er sterk nok til å stikke deg ut i samfunnet, og tør å ha egne meninger! Og værsåsnill; fortsett med det. Selvom du kanskje ikke vet det, inspirerer du meg og sikkert flere andre!
      Og jeg vil at du skal vite at jeg VIRKELIG mener det jeg sier. Akkurat som deg hater jeg folk som snakker bullshit og ljuger.
      Hilsen meg.

    2. Hehe. du trenger ikke å vere redd for min reaksjon; Aww, den var jo awesome! Du er kjempeflink! 🙂 Jupp, godt mulig jeg er større Cooper-fan enn du er Manson-fan. Elsker den mannen .. Poison er en av mine favoritter også 😉

    3. Den var jo bra 😀
      Liker bloggen din, for den skiller seg ut fra alle disse andre bloggen som bare er ute etter å fortelle hvor fantastisk dagen deres har vært også med 8000 bilder for å overbevise oss om at det er sant.
      Og dødsfett at du er Marilyn Manson fan, jeg er bare helt hekta på han fyren, rett og slett genialt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg