EN HYLLEST TIL ALLE MINE LESERE (VIDEO)

Kjære video dagbok.
Det er i dag den 7. oktober 2011.

For cirka en time siden slettet jeg min facebook-konto? Orket ikke mer.
Er alene hver dag, hvert minutt, hvert sekund. Orker ikke mer?

Nesten ingen har på tre måneder hatt tid til å møte meg, jeg er ensom.
Enten er folk på skole, eller så er det på jobb. Enten det, eller så er de med andre venner. Bare ikke meg.

Ingen likesinnede venner har jeg i distriktet, ikke en flue.
For to dager siden fikk jeg kontakt med en venn her på bloggen, en venn jeg har ønsket meg hele livet, bare så synd med kjempelang avstand.

For første gangen i mitt liv har jeg funnet en venn som er avholdsperson, slik som meg, og det hjelper mye. I tillegg til utrolig mye andre ting vi har funnet til felles de siste dagene over msn. Hun gjør meg så glad.

Høstferien er i gang, ensomhetsfølelsen stiger.
I tillegg er det fårikålfestival på Oppdal, jeg skal ikke dit?

Var forresten ute å gikk tidligere i dag, deilig å gå i mørket, mens vinden blåser mot den sårbare kroppen min. Jeg liker vind, jeg liker regnet, det får meg til å føle meg mer levende.

Tusen takk til alle mine trofaste og nye blogglesere. Uten dere vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag. Uten all den støtten jeg har fått når jeg har slitt som mest, så vet jeg virkelig ikke hvor jeg skulle vært i dag. Mest sannsynlig hadde jeg vært død nå, uten dere. Så takk for det.

Takk til mine fire nærmeste og beste venner Mira, Sandra, Ingeborg og Randi. Tusen takk til dere alle. Ønsker alle en god helg. Glad i dere alle. <3

18 kommentarer
    1. Trist video, den var utrolig bra laget! Fint at du har funnet en person du har fått god kontakt med. Synd at dere ikke bor nærmere. Men det er godt å ha noen! Håper det går seg til. God helg!

    2. Tusen tusen takk kjæreste vennen min… men fordi om det er en lang vei herfra til deg så skal jeg ta meg en tur som jeg har sagt…og alt du vet..
      Det skal bli kjempekoselig:) Da kan vi snakke og hygge oss sammen og snakke om alt mellom himmel og jord:):)
      Dette var trist men vakkert og hold motet oppe, husk hva jeg har fortalt deg…
      Kjempekjempe glad i deg Andreas:):)
      Masse masse klemmer fra Miravennen din:):)

    3. Veldig godt å høre at du har funnet noen du har så mye felles med :)) Det fortjener du. Det er alltid kjedelig med denne avstanden- hadde jeg ikke bodd så langt unna så hadde jeg tatt en tur så ofte som mulig, fordi jeg syns du er en spennende person! Det skal du ha 🙂 Men en dag veit, så er jeg i traktene, og da skal jeg helt klart oppsøke deg :))

    4. Jeg skjønner så sinnsykt godt hva du mener. Det var en tid der jeg ikke så folk annet enn på skolen. Og da var det ingen kontakt mellom meg og dem. Det gjør vondt å lese/høre at andre har det så vondt. Også det med å gå ute i regnet og i vinden som får deg til å føle deg levende, kjenner jeg meg igjen i. Det er fantastisk godt.
      Likevel er det en ting jeg reagerer på, i et av de nærmeste innleggene dine sier du hvor mye du har det ene og det andre, du tror ikke det kanskje påvirker hvordan vennene dine (merk:de som tydeligvis ikke har tid til deg) føler og tenker. Kjenner selv at om en av mine venner hadde virkelig kritisert ting jeg står for, på bloggen sin, så hadde jeg følt meg truffet.
      Men dette er bare tankesurr som jeg ville dele med deg. Det er ikke vondt ment, for noen sa akkurat det samme til meg for et år siden.
      Håper du kan klare å ha en grei helg.
      Er forresten kjempeglad på dine vegne at du har funnet disse fire vennene, selv om dere bor langt fra hverandre. 🙂

    5. Kristine : Først og fremst, takk for kommentaren. Satte pris på den.
      Men jeg forstår ikke hva du mener med dette:
      “i et av de nærmeste innleggene dine sier du hvor mye du har det ene og det andre”

      Skjønner ikke hva du sikter til. Bare fint om du gidder å forklare litt nærmere hva du sikter til 🙂

      Håper du også får en god helg, forresten.

    6. Jeg mener dette innlegget : http://fullstendigkaos.blogg.no/1317997499_fucking_hate_this.html
      Og jeg bare sier det at jeg skrev et lignende innlegg for et år siden og fikk kommentarer fra mine venner at de følte seg veldig truffet og at de fikk inntrykk av at jeg ikke likte dem likevel.
      Nå kan det jo selvfølgelig hende at du hadde en ekstra dårlig dag da, det vet jeg jo ikke.
      I det innlegget er det likevel ting jeg ser meg enig i, som fjortissfakter, mangel på penger.
      Håper du skjønner hva jeg mener 🙂

    7. Kristine : Skjønner at mange reagerer på den ja. Men bare måtte få ting ut, klarer ikke å la vær, vil heller ikke. Legger ikke skjul på noe, har noen problemer med det så får det heller være. Er alerede så ensom som jeg kan bli, kan ikke bli verre uansett.

      Takk for kommentaren i hvertfall 🙂

    8. Aww, du må alltid huske at du ikke er alene, at det alltid er noen som er glad i deg, noen som bryr seg 🙂
      Om du er langt nede en dag må du bare lage en liste over ting du liker, og ikke alt det negative ^^
      Skjønner at du vil få det ut, men få ihvertfall litt positivitet frem 🙂

    9. sandrasinnasur: Tusen takk for varme og gode ord, håper det går greit at jeg nevnte deg sånn smått i denne videoen (teksten). Kan ikke beskrive hvor glad jeg er i deg, og vi SKAL møtes 🙂 Har plenty av tid, og kan godt spare litt slik at jeg får råd til å besøke deg en gang. Synd at tog ikke er gratis, for da hadde jeg reist i kveld om det hadde passet deg. Skal egentlig på jobb i morgen, men hadde lett skippet en dag eller to for å treffe deg. Blir gal av avstanden!

    10. Wow?! Faktiskt en sykt bra blogg! har vert innom mange blogger, men alle er jo bare sånn tulle blogger om hvilke klær den bruker hver dag og hvordan dem sminker seg.. TAK FOR AT DU BLOGGER! Skal bjunne å følge den fra om med idag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg