My secrets – Mørk video om meg selv…

Så tidligere i dag en bloggvideo av ei venninne av meg som hadde laget en video kalt “My secrets”, og er nå inspirert til å gjøre det samme, noe jeg nå har gjort.

I videoen ovenfor kan dere finne ut flere ting om meg, som dere kanskje ikke visste om meg, ting jeg sliter med, samt andre ting jeg vil i hvertfall de nærmeste skal vite, ting jeg helst unngår å snakke om ellers…

Håper ingen blir veldig bekymret når de ser videoen, selv om det er en del dyptriste ting som faktisk jeg har skrevet på de lappene, i håp om at noen skal forstå meg, og vite litt mer om meg. Ønsker alle en god tirsdagskveld, håper at alle sammen har det bra, at ingen helst er ensomme. Noe jeg virkelig vet alt om, kan skrive under på det hver eneste simple dag!


(bilde tatt fra: westernthm.wordpress.com)

God natt alle sammen! Sleep tight, og henda under dyna <3
VI BLOGGES!

17 kommentarer
    1. Føler virkelig med deg, Aylar! Du skal vite at du har venner med deg som støtter deg, uansett hvor håpløst ting virker. Det er alltid en person der ute som elsker deg for akkurat den du er, så du må aldri gi opp håpet og husk å vær deg selv! Stolt over deg for at du tørr å gå som du gjør, det er utrolig tøft gjort! Fortsett å vær deg selv og lev livet akkurat som du selv vil. Fokuser på det positive som du sikkert har klart å gjort gjennom hele livet ditt. Aldri mist håpet, alt ender bra. Uansett!

    2. Jeg synes du skal gjøre alt du kan for å overvinne usikkerheten og flytte sørover til en større by! Jeg vet du klarer det 🙂 Utrolig sterk video

    3. Vilde: Vilde, tusen takk for denne, og alle andre kommentarer du har skrevet til meg, lagt merke til navnet ditt, og setter stor pris på den. Er vi venner på facebook eller noe, hvis ikke, har du lyst til å legge meg til? Hadde vært veldig hyggelig med en prat! 🙂

    4. Ikke alltid det blir bedre av å flytte til større byer. Man kan ofte bli sittene inne og ikke tørre å gå ut for å nye mennesker. Men hvis du virkelig flytter sørover, så er jeg her. Og sier ikke nei til å finne på noe =)

    5. Sterk video og veldig modig av deg å dele så mange hemeligheter om deg selv… Har du familie eller venner sørover?
      Mens jeg så videoen satt jeg å tenkte på om du har noe nettverk rundt deg, får du noe hjelp fra helsevesenet? Det håper jeg du får, og om du ikke gjør det, så ta kontakt med fastlegen din… Om det psykiske helsevernet der du bor ikke duger, så undersøk litt om hvordan det er der du har lyst til å flytte… Kanskje den hjelpen du trenger finnes der?
      Jeg sliter selv psykisk og har fått “hjelp” i mange år, men det er først nå det siste året at jeg har truffet en psykriatisk sykepleier som virkelig hjelper meg.. Er sikker på at det finnes en engel til deg også der ute!
      Ta vare på deg selv, og grip fatt i det som er positivt i hverdagen..uansett hvor lite det er..
      Varm klem fra Tusta

    6. Så ærlig og klok du virker! Takk for at du delte <3
      og ta sjansen, flytt 🙂 hva er det værste som kan skje...? passer det deg ikke kan du jo bare flytte hjem 😉
      xoxo-FatallyYours

    7. Fin, men samtidig trist film. Jeg syns du er utrolig modig som tør å være den du er. Ikke mange gutter på 20 tør å kle seg slik de vil, sminke seg slik de vil og ha sin egen stil. At du tør og gjøre det, er noe du skal være stolt over! Det skal du vite. Jeg beundrer deg som legger dette ut på bloggen din, det viser at du er en utrolig sterk og modig person!
      Tenk på fremtiden, og prøv og innse at det alltid er lys i enden av tunnelen. Karriere, familie, vennskap, kjærlighet; ALT dette er noe som vil komme til deg med tiden!
      Håper du har det fint 🙂 stor klem fra Bergen!!

    8. Hei !
      Utrolig sterk video. Jeg beundrer deg som kan stå fra på denne måten. Det er trist å se når du deler dine innerste hemmerligheter på denne måten. Selv blogger jeg om sex, og tør ikke stå frem, så jeg beundrer deg sterkt !
      Men det er somde over meg sier, vær sterk, du er sterk, det tror jeg, men du er også veldig modig. Kjærligheten, den kommer skal du se!
      Stor klem fra mysexsecrets 🙂

    9. Stakkars deg!
      Det må være vanskelig!:(
      Kunne ønske jeg kjente deg, vil gjerne være venn med deg!
      Du ser ut som en hyggelig mann!<3!
      Hilsen oss to!<3<3<3

    10. Dette var utrolig flott gjort Aylar. Syns du skal ta sjansen å flytte sørover. Her vil du finne flere likesinnede. Og det blir ikke sett på som rart og være annerledes. 🙂 Jeg er annerledes og er stolt av det 😀
      Men en ting, ikke vondt ment men liker å være ærlig. Jeg tror den sorte sminken kan skremme folk fra å ta kontakt med deg. Helt greit at du liker å sminke deg, men hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje tona det ned litt. Du ser veldig dyster ut og det kan hiundre deg i å komme i kontakt med de rette menneskene. Du må treffe sprudlende mennesker som kan dra deg opp. Folk som får opp selvtillitten din, får deg til å le og smile 🙂
      Legg meg gjerne til på facebook hvis du vil.
      Tilde Cathrine Kjos
      Klem fra lesba 😉

    11. Wow, sterk video.
      Begynte nesten å gråte… Jeg beundrer deg for at du tør å være så ærlig.
      Vet at det er for enkelt å si, men ikke hat deg selv, det er for grusomt. Prøv å finn positive ting med deg selv som du er stolt av, og bruk de tingene til å oppmuntre deg selv hver dag.
      Ønsker deg alt godt.

    12. Sterke saker dette her! Tøft gjort av deg å legge det ut. Nå skulle jeg enda mer ønske at jeg bodde nærmere .. Du må ikke hate deg selv. Du virker jo kjempegrei og smart 🙂
      Ønsker deg alt godt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg