ROCK AND PARENTS!

Var på Domus (Notabene-butikken), og fikset meg to nye plakater til å gi hybelen enda mer mening her om dagen. Tror det var lørdag jeg kjøpte dem, har bare ikke giddet å blottlegge de her på bloggen før nå. Hehe 🙂


Gjelder alle foreldre, alle som har barn generelt er IKKE velkommen hos meg!
Hehe, tuller bare, til og med mine foreldre får innpass her, alle mine venner med og uten barn, hehe, unødvendig å skrive, men må jo skrive litt også når jeg først blogger litt. 🙂


Mens denne plakaten derimot, den mener jeg 100%! 🙂
Er ikke mye opera og Justin Bieber her på hybelen! Går mer i Marilyn Manson og Lady Gaga (ja, vet Lady Gaga ikke er rock, men faen da :P)

Ønsker alle en kjempestilig og flottflott (og finfin…) tirsdag! 🙂 Hugs and kisses!

(Fikk bare lyst til å legge den ut, har veldig dilla på denne for tiden!)

Liker nesten all musikk egentlig, selv om det går mest i rock, så går det også noe i pop og andre ting også 🙂 Kan sikkert høre på Justin Bieber og jeg, bare at jeg har ikke giddet å utforske det enda, for jeg syns fyren virker litt vel selvopptatt. Hehe. Også må han gå på noe som har overlevd døden så mange ganger, siden han i følge MEDIA har dødd ett par ganger. Lol! Jeg dør… Hehe!

Blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg