VARM NATT I OPPDAL SENTRUM UTE (VIDEOBLOGG)

Heps, her fikk dere endelig videoen jeg spilte inn uten for Aunasenteret litt før 03.00 i dag, altså fire og en halv time siden nå som klokken er 07.22 i skrivende stund.
Tar tid å legge ut på youtube, i tillegg til at jeg også formaterte om filen først før opplastingen på youtube.

Har altså ikke sovet siden videoen ble filmet, og nå er det plutselig litt lysere ute, enn da jeg filmet denne.

Vel, som sagt i filmen blir jeg “savnet” igjen i hvertfall 1 dag her på bloggen og facebook. Saken er at den nyeste filmen jeg har jobbet med den siste måneden er ved veis ende. Redigeringen er snart i boks, satser på at jeg gjør den ferdig i dag, og mens pcen min blir stående og gjøre klar den filmen (som ikke finnes på nett fordi det er flere i den som ikke liker å bli lagt ut på nettet, men liker å være med på filming ellers) så er det best at jeg ikke bruker pcen til noe. Hvis jeg sitter på foreksempel facebook og klikker og trykker, mens pcen min jobber med filmen samtidig, er det stor sannsynlighet for at pcen krasjer, hvilket betyr at jeg i det tilfelle mest sannsynlig må starte brenningen og fullføringen av filmprosjekten på nytt. Tar som regel 1-2 døgn å fullføre en film som er på ca 70 minutter.

Så ta frem kluter og håndkle, tørk deres tårer i noen timer til mens jeg blir litt fraværende her. Og god helg!
Ja, nå er klokken 07.28 i skrivende stund, og jeg skal herved legge meg og sove litt! :-p Faktisk.

God torsdag alle sammen!
Vi blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg