GRATULERER MED DAGEN INGEBORG! :-)

Kjære Ingeborg.
Har alerede skrevet det på facebook og msn, men nok en gang, gratulerer så mye med dagen. Du er og blir verdens beste 13 åring! Alltid skikkelig hyggelig å snakke med deg, og jeg er kjempeglad for at jeg tidligere i vår kom innom bloggen din med en tilfeldighet, ellers hadde det vært veldig trist. For da hadde ikke jeg fått kontakt med en så utrolig, spesiel, god, snill, kul, rettferdig og gledespredende venn som du er.

Du vil alltid være blant mine absolutt beste venner, og jeg er kjempeglad i deg. Gleder meg masse til å møte deg i Stavanger en gang i fremtiden! Kos deg masse videre, ønsker deg en strålende god mandag videre. Og drit i de idiotene som eventuelt måtte plage deg og stille dumme spørsmål. Du er mye kulere enn alle dem til sammen! 🙂

Stor klem fra meg! 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg