JUSTIN BIEBER-TEGNING

Har nettopp tatt frem tegneblyantene og papir igjen. Sliter veldig sterkt med en vond, uendelig ensomhet.
Klarer for tiden ikke å jobbe mer enn 5 timer hver mandag og fredag, siden jeg har både ADD og aspergers syndrom. De to diagnosene gjør at jeg blant annet sliter veldig med konsentrasjon, er veldig i mine egne tanker, utrolig rastløs, inpulsiv, spontan, sliter med forandringer, og alt må være stabilt og trygt hele tiden…

Ja, altså… Jeg jobber hittil bare 2 timer i uken fra klokken 10.00 til ca. 15.00, men hender at jeg går tidligere hjem også, fordi jeg blir fort utmattet og klarer ikke fokusere så veldig.

Samtidlig som jeg har veldig mye fritid, så har alle vennene mine skole og jobb, hele tiden. Og er det ikke skole eller jobb, så er det andre ting. Og det forstår jeg. Samtidlig som jeg ikke er verdens beste å være i nærheten av lenger..

Vel, saken er… Prøver å innimellom fokusere på noe jeg liker, for at jeg ikke skal bryte helt sammen, mer enn jeg alt har gjort. Tenker mange stygge tanker hver dag, om meg selv og verden rundt meg. Føler meg helt ensom, og føler at jeg nesten ikke har noen likesinnede venner i hele verden, de mest likesinnede har aldri tid p.g.a viktigere ting..

Har nettopp altså tatt frem tegnesakene mine. Ja, jeg vet jeg ikke er superflink, men jeg tegner ikke for kunsten sin skyld, men for at jeg må ha noe å gjøre, enten jeg liker det eller ikke. Ellers blir jeg bare liggende i sofaen og grine, og stenge meg helt inne. Har nettopp tegnet en tegning av Justin Bieber, som jeg har tenkt at eldste dattera til min absolutt beste venn skal få 🙂 Er veldig glad i å gjøre noe for andre, å glede andre er det beste jeg vet.. Håper hun vil like den. Her kan dere se den:

Hva synes dere? For enda bedre bilde av tegningen, sjekk min facebook-profil. Ps: må være venn av meg for å kunne se det bildet, tror jeg.
Har i hvertfall et litt bedre, og tydeligere nærbilde av tegningen der… For spesielt interesserte.

Vi blogges.

11 kommentarer
    1. Hei kjære “lillebror” og kjære bloggvenn:):)
      Tusen takk for et fint svar, der du skrev at jeg alltid kunne skrive til deg:) Det var så godt å lese det svaret, og ja når jeg er bedre skal jeg ta meg en tur:):)
      Helt sikkert, jeg er jo så glad i å kjøre meg en lang tur også:)
      Så tusen takk igjen:):) Jeg er her for deg jeg også, på blogg, facebook og telefon:)
      Og så flott at du tegner igjen og den tegningen der var super!!:):) Og du har så kjempefin blogg også:) Jeg satt her en dag og hadde lyst til å tegne igjen jeg også, men tror ikke fingrene mine klarer det ennå, er jo vanskelig nok å taste på pc-en…
      Ja jeg tenkte jeg skulle lage en “gutte” kategori:)
      Fikk reklamere for meg selv på en Page med kule smykker – mye til gutta så da får jeg også legge inn klær og diverse på bloggen og pagen min til gutta:)
      Det er mye kult og nå skal jeg fylle opp den kategorien litt mer i dag, håper du finner noe du liker, det er fra nettbutikken Kates Clothing, men det er mye til gutter der også:):)
      Masse gode klemmer fra “storesøster” Mira:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Tusen takk for enda en kjempeflott kommentar min kjære “store”søster 🙂

      Hadde virkelig vært kjempekoselig å møtes, hos meg er du alltid velkommen. Må gjerne få overnatte om du vil det 🙂

      Koselig at du likte denne tegningen også 🙂 Hm, synd det med at du sliter med å få tegnet og også andre ting enda, men jeg har troen på deg, jeg VET at du kommer deg igjen. Du er en fantastisk person, som er skapt for å ikke feile 🙂
      Tusen takk igjen for at du er min venn, jeg er så utrolig glad i deg, at jeg kunne skrivet en hel bok om det!

      Tusen millioner klemmer tilbake 🙂

    3. Åå så koselig å høre:)
      Og bare hyggelig, jeg må være flinkere med å være på bloggen, det er en liten terapi i den, men jeg liker egentlig ikke å legge ut om livet mitt, det er min største vanskelighet…men til legen klarte jeg det og nå måtte jo familien få vite også.
      Jeg klarte ikke mer…
      Ja jeg ser frem til den dagen jeg kan kjøre meg en langtur igjen..
      Jeg må bli frisk igjen:)
      Glad i deg også og masse massemillioner klemmer tilbake til deg.:)

    4. Nå kommer jeg desverre til og følge mindre med på bloggen din.. jeg må ha en video hver dag :/ jeg kommer innom i ny og ne, dette har vert min favoritt blogg, men siden det er så lite filmer av deg så må jeg søke etter en ny blogg:/

    5. Har fulgt litt med på bloggen din, og må nesten si at de fleste innleggene gjør meg ganske så opprørt. Forstår at dette er en “goth”-blogg eller noe, men du sier at du sliter med mye. Jeg har selv ADD, men bruker ikke det som en unnskyldning for å bare jobbe 5 timer dagen. Bestevenninen min har asperges, men hun jobber fullt ut og gjør sitt beste for å bidra til denne verden. Kanskje det er slikt du burde tenke? Du sier jo at du liker å gjøre ting for andre… Kanskje jobbe som frivillig for de som har det verre enn deg? Men forstår at denne bloggen er en dagbok så du kan takle følelsene dine, men mener likevel at hvis du glemmer deg selv en stund og tenker på at det fins andre som ikke har det like godt som deg, så kanskje du ser verden litt lysere? Det virker som du har noen gode venner i livet ditt, og ser jo på kommentarfeltene hvor mange som støtter dine følelser, så helt alene må du vel ikke føle deg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg