5 er min skjebne!

På sol.no sine sider kan man skrive inn fødselsdatoen sin og få lese noe som vistnok skal stemme om seg selv.
Har testet det ut og føler at cirka 80-85 prosent av det stemmer veldig bra:

“Tallet avslører…….
– Den livlige lykkejeger
– Den sosiale kontaktskaper
– Den slagferdige selger
– Den vitebegjærlige
– Den urolige
– Den rastløse
– Den impulsive

Styres av Planet: Merkur
Tallet 5 er det mest dynamiske av alle tall. Tallet 5 assosieres med planeten Merkur som står for skriftlig og muntlig kommunikasjon.
Tallet symboliseres med den 5-takkede stjerne og våre 5 sanser. Du skal lære om frihet denne gangen.
Det er da viktig at du har tillit til deg selv og ikke gir opp for fort når du møter på utfordringer.
Du er en allsidig person, og kan gjerne begi deg ut på usedvanlige og dristige eventyr.
I din omgang med andre mennesker er du livlig, og slagferdig, men vennlig.
Din oppfattelsesevne er beundringsverdig, og du er en fremragende menneskekjenner.

Uro, rastløshet og nervøsitet kan til tider ta deg og resultere i at du blir oppfarende, og da er lunten kort.
Avslapning er et fremmedord for deg, du liker svært godt at det skjer noe hele tiden.

Du er et mer følsomt menneske enn du gir uttrykk for, og din nattesøvn er viktig fordi du bruker mye energi i våken tilstand.
Du liker å smake på livet, men på at du ikke overdriver og stimulerer ditt sanseapparat for mye.”


Er som regel ikke å søker og leker meg med slik, men i dag ble det slik. Hehe.
Trykk her for å teste deg selv.

Jeg er født 15.06.91 om noen absolutt vil vite det 😉

Hehe, sittet å lekt meg litt med bilderedigering nå, er litt rastløs, noe(n) jeg sitter og venter på og håper at jeg før snakket med igjen i kveld:)



Bildet ble tatt i går, tenkte egentlig ikke å legge ut, men nå har jeg gjort det likevel, etter at jeg har køddet litt med kontrasten på det. 😛

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

2 kommentarer
    1. må virkelig si at du har blitt et stort forbilde for meg, det kan ikke forklares på noen måte.. men stå på! liker bloggen og stilen din veldig godt 🙂 stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg