HERRE MIN SKAPER X2

Hva i all verden er det som skjer for tiden? 🙂
For noen få timer siden fikk jeg den kjempefine og oppmuntrende overaskelsen da jeg så min egen blogg på en blog-awards. Som jeg igjen må takke tusen ganger for 🙂 Awarden finner dere igjen her! 🙂

En liten stund etter at jeg fikk den utrolig flotte overaskelsen som jeg er utrolig glad for så gikk jeg meg en tur i Oppdal i kveld fra 22-tiden frem til cirka 23.30 da jeg kom hjem igjen. Så slo jeg på pcen og fikk enda en kjempekoselig overaskelse. Min kjære bloggvenn Mihra har også laget en liste i dag, som jeg også har havnet veldig høyt på 🙂
For å se listen, klikk her! 🙂

Må bare igjen takke og bukke for begge to. Tusen takk Elin, tusen takk Mira! 🙂 Dere er begge to fantastisk reale og gode bloggvenner av meg som jeg skulle ønske at jeg fikk treffe i virkeligheten en gang 🙂 Leser begge deres blogger veldig ofte, og det er ikke noe jeg bare skriver! 🙂

TUSEN TAKK!
Og tusen takk til alle andre som i hele tatt orker å være innom denne bloggen! 🙂

Vi blogges!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer
    1. BARE HYGGELIG:):)
      DU FORTJENTE EGENTLIG FØRSTE PLASSEN, VISSTE FAKTISK IKKE HVA JEG SKULLE GJØRE…HADDE LYST TIL Å DELE FØRSTEPLASSEN…EGENTLIG SKULLE NOK DU HA HATT DEN:)
      FOR JEG VAR I TVIL OG IKKE I TVIL; BYTTA OM PÅ DERE TO HELE TIDEN…
      MEN ÅÅÅ DET VAR SÅ VANSKELIG!
      MEN GLAD FOR AT DU BLE GLAD ALIKEVEL DA:)
      MASSE KLEMMER FRA MIRA:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg