BLOD, TAKK FOR LIVET DU MEG HAR GITT (DIKT)


Blod… Tykkere enn vannets dråper.

Blod… Ferskere enn landets såper.

Blod… Er noe alle skal ha.
Blod… Ja, bare kom å ta.

Blod… Ingen kunne klare seg uten.
Blod… Oi, jeg har en dråpe på snuten.

Blod… Er så inderlig rødt og våt.
Blod… Et innhold i livet jeg har fått.

Blod… Kan være både svimlende og trist.
Blod… For både en unge, gartner og sadist.

Blod… Gjennom mine årer strømmer.
Blod… Håper ingen min kropp en gang tømmer.

Blod… Takk for mitt liv du har gitt.
Blod… Mitt liv er også ditt.

Blod… Ja, deg jeg elsker så.
Blod… Har kjent deg lenge som veldig få.

Takk blod, for at du er til!
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski, 25. mai 2011)

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg