Verdens undergang – Satt på vent igjen :P

Hm, i dag føler jeg meg heldig gitt, tenk at jeg og så mange fortsatt lever. Hva jeg siktert til? Verdens undergang så klart!
I følge enkelte skulle verden gå under for flere timer siden den, og har den det? Ja, noen vil vel si at den har det på sett og vis, men ikke på den måten som ble spådd at den skulle gjøre i dag.

Så da kan vi fortsette å leve igjen, i hvertfall en liten stund til, siden verden ikke gikk under i dag så gjør den vel det desember 2012, da tenker jeg 😀 Næsj… Trokke det gitt!

Ønsker alle som fortsatt lever en kjempegod dag videre, klem fra meg!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer
    1. Åhh, trudde det var kl. 18 i kveld jeg :S
      Men du, tenkt så sinnsykt kult å få oppleve verdens undergang 😀 da har du mye å fortelle til barnebarna da 😉 Ha ha ha..
      Ok, så har jeg ganske så tørr humor 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg