DIKT OM VONDE VALG Å AVGJØRELSER

Vil først og fremst dere skal vite at jeg selv er klar over at jeg ikke er god i å skrive dikt, og det er ikke for diktenes skyld at jeg skriver, jeg bare liker generelt å gjøre noe jeg ikke gjør så alt for ofte, og da er det ikke så nøye om hvor god jeg selv syns jeg er eller overhode ikke. Har igjen skrevet et dikt, er vel det tredje eller fjerde diktet jeg har skrevet og lagt ut på bloggen nå 🙂

Hard som en stein kan livet bli
det er nesten ingenting du kan forutsi

Upopulære valg en iblant må velge
til tider blir resultatene noe andre ikke vil svelge

Men så lenge man vet hva som selv er best
så trenger ikke alt og alle behandles som en fest

For ingen kan leve et helt liv uten noen å såre
dessverre er det noen lik man på veien har på sin båre

Når jeg engang i fremtiden ligger i min kiste
vet jeg nok at ikke alle vil bli like triste

For ja, jeg har tråkket på mang en fot
og akkurat nå er mitt og andres liv nok et rot

Folk skal vite jeg aldri har ment noen noe ondt
men dessverre har jeg nok gjort noen noe vondt

Håper bare at folk en gang mellom fingrene kan se
og kanskje en gang, klarer å vinke til meg, hilse og le

Men om det ikke vil gå
så kan jeg godt forstå

(skrevet av Andreas Flatås Storli/Aylar Von Kuklinski, 12. mai 2011)

Ønsker alle en fin kveld!
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

2 kommentarer
    1. Livet ska være litt rot. Alltid – nesten. Synes litt synd på de som aldri har opplevd rot i livet sitt. De har ikke levd!! Og tenk hvor sårbare de er den dagen rotet kommer!!!! Ingen erfaring å sammenlikne med. De vil bli helt fortvilet! Nei, det skal være litt rot i livet!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg