Min siste frokost, takk og farvel!

I dag er dagen kommet hvor jeg, søsknene mine og min mor skal flytte ut av denne leiligheten, og inn i nytt hus, etter at vi ble kastet ut for en måned siden etter at det kom nye eiere der vi leier som skal bygge om hele bygget.

Har ikke sovet i natt, ikke på grunn av noe spessielle tanker, men fordi jeg generelt sliter med døgnrytmen.
Blir spennende når flyttebilen kommer i dag gitt, i halv eleve tiden, gruer meg til å bli med å bære og flytte de tyngste møblene og tingene mine nå.

Har akkurat mikset meg min siste frokost i denne leiligheten; fire brødskiver med jordbærsyltetøy, en grønn te-yoghurt, og et middels stort ølglass med cola:

Nei, frokosten min ser vanligvis ikke slik ut, men siden det er siste dag i denne leiligheten tenkte jeg å gjøre den litt spessiellere enn de andre dagene jeg har bodd her i snart 5 år (hadde blitt 5 år i høst…).

Gleder meg også til klokken blir tolv i dag gitt, fikk en melding fra en god venninne av meg i går som lurte på om jeg kunne møte henne som snarest i dag, hun hadde vist noe til meg, spennende 🙂

Dette er nok det siste blogginnlegget skrevet i dette huset, noe trøtt, og litt sulten, og litt forvirret over hvorfor jeg skriver så kjedelig innlegg til dere, dere fortjener bedre. Jaja, drit og dra, ble bare slik i dag 😛 Hahah!

VI BLOGGES!

9 kommentarer
    1. Hei på deg:)
      Hvordan går det med deg om dagen?? Du har vel hatt mye å gjøre tenker jeg.
      Ville bare legge igjen en hilsen:):)
      Mira

    2. Mira: hei på deg min venn 🙂 er ferdïg med flyttingen jeg, har bare ikke blogget siden en ukes tid. er nok ute med nytt innlegg i kveld. min pc er for øyeblikket opptatt pga brenning av ny film jeg har laget, så bruker min brors pc nå. blant derfor jeg ikke har lagt ut nytt innlegg enda 🙂 klem fra meg 🙂

    3. Hei igjen Aylar:)
      Det var godt å bli ferdig med flyttingen tenker jeg, jeg kjenner at jeg snart må ha en liten pause fra bloggingen selv,, kan bli litt mye…men jeg får ta det som det kommer og om jeg føler for å gå inn her..
      Skal se om det er en film på tv og se på den i kveld tror jeg:)
      Klem tilbake:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg