Colgate – Hot… Or not???

Tenkte å lage en litt random spørreundersøkelse før jeg legger meg på munnskyllingsvannet til Colgate, som du skal ha i 30 sekunder helst hver 12 time, forså å spytte ut etter å ha skyldt tennene.

Hva syns folket om dette? Føler dere at det virker på ånden og ikke minst det rene?

Hva syns dere om ettersmaken, hva syns dere om designet på flasken? Hva mener dere i det hele tatt om denne nette saken?

Og kveldens andre og siste spørsmål: Må man være satanist for å ha denne ringen?:

God natt alle sammen!
VI BLOGGES!

10 kommentarer
    1. Munnskyllvannet fra colgate smaker bajas:P Jeg synes dn svir i munnen, så jeg er ikke så ivrig på den:P Flux er mye mye bedre, hehe:D
      Jeg har faktisk en ring som er ganske lik, så nei man trenger ikke å være satanist for å bruke den:P Stilige negler, er de støypet på eller er de ekte??

    2. Elin Merete: Neglene er 100 prosent ekte de, ikke falskenegler, nei.
      Neglene er mine, eneste “falske” er fargen som jeg har lakkert på med Depend neglelakk.

      Enig med smaken på Colgate ja, ekkel bismak 😛 Men mann skal vist lide seg frem til skjønnhet og velvære! Haha, huff, det hadde jeg ikke trodd jeg skulle skrive.

      Får jeg forresten se den ringen du har? 🙂

    3. Colgate bruker jeg ikke, de tester produktene sine på dyr. Brukte annen type munnskyllevann da jeg hadde en fersk tatovering på innsiden av leppa, rensa hele greia. 🙂 Og nei, man trenger ikke være satanist for å gå med pentagram. Pentagrammet er jo urgammelt og brukt av mange forskjellige folketyper. Søk opp litt info på nettet.

    4. Bruker ikke produkter som er testet på dyr jeg 🙂
      Nei, du trenger absolutt ikke å vere satanist for å bruke pentagram! Pentagrammet har eksistert myeee lenger enn satanismen. Jeg har pentagram-smykke jeg. For meg er det et symbol på de fire elementene pluss psyke. Skal liksom beskytte meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg