Første filminnspillingsdag for 2011, i dag!


(Et stillbilde av meg (til høyre) og min gode venn Rune fra en av filmene som ble laget våren 2010, altså snart ett år siden)

Jaujau, i dag starter jeg og gode venner på med innspillingen av en ny film igjen.
Skrev manuset for dagens scener så sent som på sengen natt, med 3-5 svake, fargetusjer, hehe…
Nå er det ca 9 minusgrader ute og jeg er optimistisk på at denne dagen skal bli flott og morsom!

Videokameraet ladet jeg for fult i natt, manuset er skrevet ferdig og jeg tror som sagt vi kan få noen veldig brae scener og latre sammen jeg og de jeg har invitert i dag om noen få timer 🙂

Ønsker alle en god dag videre, vi blogges.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg