SPØRRERUNDEDATO ER FLYTTET FRA 15. TIL 1. FEBRUAR!

For noen dager siden kunne jeg melde at jeg skal svare på spørsmål fra dere som dere sender inn den 15. februar. Trodde da at jeg kom til å få svært lite spørsmål fra folk så derfor jeg satte datoen så langt frem i tid. Men så har bare spørsmålene haglet inn, noe jeg setter sykt stor pris på.

Så siden jeg har fått så mange gode spørsmål vil jeg svare alerede tirsdag, 1. februar!
Fortsett gjerne å sende inn spørsmål på innlegget jeg linker til her:
http://fullstendigkaos.blogg.no/1296178082_sprrerunde_jeg_svarer.html

Som sagt, svarer på det aller meste, er ikke noen fyr som legger skjul på ting!
Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Ja : ) kan spørre om spørsmål jeg da .
      Hva er din største drøm ?
      hva liker du med å blogge ?
      hvorfor blogger du ?
      beskriv deg , med positive setninger.
      Hva liker du å holde på med i fritiden.
      går du på noen sportsgrener ?
      hva liker du å spise ?

    2. Helene: Tusen takk vennen for spørsmålene. Skikkelige fine og gode spørsmål. Ønsker deg en god helg, vi snakkes sikkert på msn eller fb i løpet av kvelden/helgen. Glad i deg <3

    3. Hmm.. Hva i alle dager skal jeg spørre om her da tro 😛 Så mange som har spurt så bra spørsmål til nå.. hmm
      Jeg prøver uansett med noen randome spørsmål:
      Hvem er dine 5 beste venner?
      Hvor har du kjøpt det armbåndet som er rødt og svart og lenka di?
      5 blogger du leser?
      Hvis du kunne velge, hvilket yrke ville du hatt akkurat nå?
      Hva liker du best med Oppdal?
      😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg