From goth with love

Heisann og god kveld alle sammen.
Fredag for faen!

I dag startet jeg “dagen” med å se to filmer fra 00.00 til ca 03-04 tiden begynte med den blodige filmen “Piranha” og avsluttet med “The last exorcism” den siste var litt skuffende, men den første var skitbra!

Men nok om det, som de fleste oppegående bør ha merket seg har jeg i løpet av siste tiden skifta litt beite, med tanke på klær og mote. Sminke og neglelakk er nærmest blitt hverdags!
Og mørke klær er blitt det.

Tenkte å vise dere mine nye armvarmere og min nyeste bukse som jeg har fått via www.manillusion.no, jakken jeg har på har dere vel sett før, den er fra www.darklands.no 😉 Så da vet dere det!

Kommenter gjerne!
Vi snakkes!
Ønsker alle en jævlig god helg! :=)

1 kommentar
    1. bare for et lite tips . du har veldig god kles smak for gothere men håret.. du bør la det vokse og når det er langt farger du det svart og øar håret henge over fjeset 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg