Mottok min nye 42 tommer FULL HD-tv i dag! :)

Jepp, lørdag bestilte jeg nemlig meg en ny tv, en 42 tommer (Phillips) FULL HD-tv 🙂
Og I DAG kunne jeg ha gleden av å gå til posten for å hente den. Så nå skal den andre tven min (32 tommer, Hd ready) flyttes fra mamma til pappa, siden jeg er til pappa i helgene, så det betyr at den tven som jeg fra før har borti der skal kastes 🙂

Er jævelig fornøyd med det digre, krystallekre sexbomba som jeg nå har på rommet! Fly flate!

Hehe, mottok også en pakke fra cdon.com i dag, noen blu ray-filmer jeg har bestilt 😉 De fleste har jeg fra før på dvd, den eneste av de 5-6 jeg bestilte som jeg ikke har eller har sett fra før er "En vanlig dag på jobben", den se og hør-filmen 😉

Men nå skal jeg se litt film igjen jeg før jeg skal ut på Kiwi i 15-tiden og filme nye scener til "Ken og Morten – Gull og grønne skoger", episode 50, part 2. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg