“Ken og Morten – Tantomas diamant” er ferdig på Blu Ray, dvd-version er på vei

For noen få timer siden ble omsider mitt nyeste filmprosjekt “Ken og Morten – Tantomas diamant” ferdig og brent ut på Blu Ray disc. Filmen er den 47ende Ken og Morten-filmen 🙂 Akkurat nå holder jeg på å brenne dvd-versionen. Coveret og stoff om filmen for http://oppdalmm.webs.com fikser jeg litt senere…

Har forresten enda en gladsak jeg vil dele med dere, regner med at folk flest gir faen, men siden dette er min dagbok skriver jeg hva faen jeg vil:
I dag, når jeg tok “3 på gata” for Opp-avisa så ble jeg utrolig fort ferdig. Spørsmålet jeg stilte folk i dag er hva folk syns om at mann kanskje må betale bompenger i Oppdal om et lite år 😉
Tror jeg ble ferdig med “3 på gata” på 3-5 minutter i dag.
Mange andre ganger har det tatt utrolig lang tid fordi jeg har fått problemer med hjernen, altså angst for å gå bort til folk og spørre. Men i dag var de negative “de kommer sikkert til å si nei likevel”-tankene borte og jeg slo min egen tidsrekord med “3 på gata” for Opp-avisa i dag altså, hva de tre jeg snakket med svarte får dere se i Opp-avisa som kommer på onsdag/torsdag (er litt usikker når avisa kommer ut).

Ellers har jeg merket meg at navnet på nyhotellet i Oppdal ble offentliggjort mandag eller tirsdag denne uken, og navnet ble altså Skifer Hotel…. Æhm, jeg må ærlig si at jeg synes at slagordet til hotellet er bedre enn navnet, slagordet her vist “Her kan du sove som en stein”. Liker det gamle forslaget på hotellet mye bedre; Stone Hotel.
Hater at folk flest her i bygda tenker så gameldags og at de absolutt må ha det på norsk.


(Dette bildet har jeg ikke tatt selv, dette har jeg “rappet” fra noen av mine kollegaer i Opp-avisa, bildet har jeg tatt fra opp.no)

Jaja, alle her i bygda ser tydeligvis ikke sitt eget beste! Jeg skulle ønske at det ble det de først tenkte, altså Stone Hotel, men så ble det noe så norskt og tamt og lite kreativt som Skifer Hotel…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg