Gjett hvem!

Yes! Gjett hvem som har greid å stått opp klokken 07.20 i dag? 🙂
Endelig, tror dette er første gangen i år jeg har vært oppe så tidlig uten at jeg har vært våken i hele natten. La meg i 23-tiden med noe musikk på ørene, fikk nemlig cdoen “Jokke – Det beste til meg og mine – En hyllest til Joachim Nielsen” i går og da hørte jeg litt på cd2 på den før jeg sovna 🙂

Bråvåkna i dag av alarmen på mobilen jeg hadde skrudd på, med Theme-låta til wrestleren Triphle H, på nest høyest ringevolum spratt jeg nesten opp fra senga for å gå til vinduet hvor jeg hadde lagt mobilen, forså å skru den av og gå ned….

Litt irriterende at mamma har snakka om at jeg må rette opp igjen døgnet i to-tre uker nå og når jeg først kommer ned i halv åtte tiden spør hun om hvorfor i alle dager jeg står opp så tidlig, hun sov nemlig selv da jeg kom ned, hehe…

Denne dagen tror jeg blir topp, håper ikke skoledagen blir så alt for kjedelig og lang, har bare media og jobbing med skolens nettside oppdal.vgs.no (jeg er nemlig webannsvarlig der helt til jeg slutter på skolen). Og de to timene kan fort bli veldig drøye og kjedelige om jeg ikke får noen forskjellige arbeidsoppgaver 😛 Hehe…

Så god dag alle bloggere, venner og bekjente! 🙂

1 kommentar
    1. wow, må si du er blitt flink;)
      jeg la meg 02.00 og våknet 06.00, lysvåken. Er kjempetrøtt nå da, så skal sove snart:P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg