PARAPLY OG RYGGSEKK (DRAGENS HULE)

Jippijudadubaduuuu.
Fikk en pakka igjen fra dragenshule.no i dag, paraply og ryggsekk 🙂 Er kanonfornøyd som jeg alltid er med ting fra den nettsiden.

Spørr meg om jeg har sovet i natt!
Om jeg har sovet noe særlig i natt, sier du? Morsomt at du “spørr”, for saken er at jeg har ikke sovet så innmari godt, en av grunnene kan være at det ikke står på noen varmeovn, og at jeg har tatt ut dyna fra sengelakenet for sommeren, siden det var en periode tidligere i vår at det ble for varmt, men nå er det kaldt, og lille meg ligger og skjelver som en gammel vettskremt dame.

I tillegg har jeg vært jævlig uvell, kvalm og utmattet i dag, litt på grunn av energidrikkene fra i går, men også på grunn av generelt lite søvn i siste, samt dårlig kosthold. Så i natt var jeg både skjelven, plaget av litt hodepine (ikke mye), kald, svimmel og passe kvalm, hærlig!!!!!!! heeeettt….

Ok, vil dere se paraplyen min, nei, ikke pikken min, MEN PARAPLYEN! Din gris!

(foto tatt av min bror)

Ryggsekken også, javel, måte på hvor kravstore dere er i dag da. Men greit, siden jeg er en så hyggelig kjærnekar så får dere også se sekken jeg har fått meg i dag! 😀 Går ikke på skole eller noe, men en sekk er greit å ha likevel til… Ja… Turer f.eks. Eller når jeg skal ut i butikkene å stjele litt. KØDDA GJØR IKKE DET! Faen, til anklagelser da.. 😛


(foto tatt av min bror, btw, sexy boxer jeg har ja?)

Fornøyd nå? IKKE? OK, legger ut ETT bilde til da sjø, et kombobilde 😉

Vil forresten takke alle sammen som leste miljøinnlegget mitt i går/natt (noe sånt), syns at alle sammen skal bli flinkere til å ta vare på det vi har av våde mennesker, dyr og natur. Før det er for sent, så derfor vil jeg igjen minne om innlegget jeg skrev sist nå om miljø, forurensning og lignende.

Slikt kan ikke sies for ofte!
Ønsker alle sammen en fin fredagskveld videre, kos dere masse med deres nærmeste, eller for dere selv. Begge delene kan være hyggelig til enhver tid, kommer ann på 🙂

VI BLOGGES!

8 kommentarer
    1. Hahaha er nå morsomt du! 🙂 Jeg har lyst på sånn sekk, jeg går på skole, så den hadde passet meg bra! 😀 Hello kitty sekken min begynner å bli veldig slitt 🙁 (RIP) Paraplyen var awzum! Men her jeg bor er det ikke lett å bruke det siden det allvei blåser. Noe som gjør at alle paraplyene jeg har hatt har vrengt seg .__. Forbanna vind!

    2. Scabies: Jepp, er vist det 🙂 Bare vent til du får se flere ting jeg venter i posten du, av strømper og skjerf fra dragenshule.no som egentlig er “for jenter” 😉

      Liker mye i livet jeg 🙂 Er vel ikke noe som er mer for gutter enn jenter eller omvendt lenger, bør ikke det i hvertfall 🙂

      Japsi pepsi, jeg er nok rar, men that who I am: straaaaannnggeeeee 😀

    3. Haha, gleder meg til å se det! ^-^
      Vennene mine ble overrasket da jeg sa jeg brukte gutteklær xD Men jeg sa bare at de er mye mer behaglige enn jente klær, da forsto de litt mer x]

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg