Vidar Villa – Gal Av Lengsel

Bildet er tatt fra: pixabay.com

Noen som husker denne bloggen for sånn, snart 10 år siden?.. Den tiden hvor jeg titt og ofte bare kunne legge ut lyricen til en sang jeg likte og det var det? Eller bare smette inn noen randome musikk-videoer for den saks skyld, uten noe særlig mer? Ja, det var tider det.

Og mens vi først er inne i det nostalgiske hjørnet. Kromgutten Vidar Villa har for andre gang dette året tatt og covret ei låt som jeg hørte MYE på en gang i tiden, laget en musikk-video og i hele tatt. Og ja, hva skal jeg si. Det er mulig dette er den beste norske cover-videoen jeg har sett noen gang!

Hva syns dere?
Noe forhold til originalen?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
      1. Hmm, nå har jeg vært såpass (?)heldig og sett minimalt med reklamer de siste åra, så det har jeg ingen anelse om nå ihvertfall. Men om du skulle komme på det selv må du gjerne skrive i fra, for må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig selv nå! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg