“Trygg” fem helger på rad?

Om jeg ikke får en eller annen saftig belønning i shopoholiker-himmelen en deilig dag, så vet jeg sannelig ikke mine dyrebare ord. 🥺

Pengene spruter som vanlig ut av konto, og skal man tro ryktene er det ikke det eneste som spruter bra greit for tiden.

I dag f.eks har jeg prestert å bruke rundt 180(?) kroner på snop. 😅😌 Opprinnelig skulle jeg “bare” kjøpe to 900 grams Taveners-poser som jeg hadde sett Europris reklamere for inne på «Kupp»-appen. Men etter at jeg hadde surret rundt i godteavdelingen, to-tre ganger, og stadig ikke fikk øye på de, så plukket jeg med meg en Brynhild «Supermix»-pose i stede for, eller skal jeg si I TILLEGG TIL?.. for i en korg like ved kassa fant jeg jo det jeg egentlig kom for. 😍

Jeg kunne der og da ha lagt tilbake Brynhild-posen, men… i det minste kan det hende jeg har til 4-5 helger fremover nå. Liiiiiiiitt skeptisk med tanke på at jeg jo kjenner meg selv om mine såkalte “impulskontroller” såpass at jeg VET at godteri har hatt en tendens til å bli spist opp en del tidligere enn planlagt de gangene jeg har kjøpt inn i større mengder tidligere. 😖 Men på en annen side, man kan alltids forandre seg. Om ikke i går, så kanskje i dag? 😇

Ja, også er det jo nok en gang “ta tre betal for to” på diverse vaskemiddel på Europris nå. BTW!; jeg er ikke sponset av verken Europris.. eller Jif. Fortsatt ikke. I motsetning til snop og snacks så er vaskemiddel noe som vanligvis får bli en stund. Men på en annen side så TROR jeg i alle fall at denne sprayen også holder seg en god stund, selv om datoen eventuelt skulle gå ut på dato?

Og sist, men desidert ikke minst episk så gikk det noen kronasjer til «Pokémon Go» i dag da jeg kjøpte questen «All-in-One #151», hvor man blir belønnet med en nokså eksklusiv shiny Mew etter at man har gjort alle questene questen inneholder. 🤓

Visstnok er dette en gammel quest. Renate skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde fått mulighet til å kjøpe den da jeg nevnte det for henne over messenger tidligere i dag. Men fint at de gir nye spillere, tenker jeg, eller i mitt tilfelle; gamle og litt treige spillere, en sjanse til å “ta igjen” “det tapte”. 🥳

Stay goregeous! 😬

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg