Til bunns med min største fan!

Det er en håndfull mengde nettsider jeg sjekker innom med mobilen daglig. Først har vi de største norske tabloid-avisene… og dernest denne bloggen. 😌 Som det fortsatt ene og alene er meg som styrer. Likevel sjekker jeg den flere ganger om dagen, liksom for å se om det har kommet noe nytt.

Og med dette innlegget så har det jo det!! Foreløpig ikke det mest spennende innlegget, men hvem vet, kanskje kommer det til å stå noe helt sykt bare jeg fortsetter å lese lenge nok?! Eller kanskje jeg har publisert DEN ultrasuperduperfantastisketrippeltriumferende videoen?? 😁 Hmm, nei, ingen video. 🙃 Bare tekst.. Og et bilde lengre ned. Mon tro hva jeg finner på.. har funnet på?.. å skrive om denne gangen.

Jeg kunne f.eks skrevet om at jeg dumpet Telenor til fordel for Telia i går, men det vet jeg jo alt alt om. Jeg kunne også skrevet om hvordan jeg fortsatt sovner på sofaen om kvelden, men det er jeg generelt så lei av “skal være” et tema. Litt om “Hans” kanskje? Næh.. Okei, nå kommer det helt sikkert noe spennende vært øyeblikk – jeg føler det så inderlig på meg!! 😃

Fader, der var jeg visst nådd bunnen gitt..

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

8 kommentarer
    1. “og dernest denne bloggen. 😌 Som det fortsatt ene og alene er meg som styrer. Likevel sjekker jeg den flere ganger om dagen, liksom for å se om det har kommet noe nytt.”

      Hahah, jeg gjør akkurat det samme på min egen blogg 🙈😂 godt det ikke bare er jeg som gjør sånt. hahah

      1. Vi er kanskje rare som begge fortsatt blogger i 2023..

        Men grunnen til at vi fortsatt SJEKKER INNOM våre egne blogger er helt klart fordi vi har noen helt waldoristiske blogger!! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg