En liten gjeng med barn samles rundt et leirbål. Ola, den runde, med alltid en seigmannpose i lommene. Torleif, den bråkjekke, alltid med en giftig bemerkelse. Kent Eivind, den smarte, som alltid har siste ordet. Hans Morten, den spinkle redde, med kneskjelv i beina. Tom Andreas, han som ingen visste noe om.
Det er sent, langt over midnatt. Alle andre i landet sover som noen mus. Bare gatelysene lyser.
Noen rotter kryper inn i posene sine.
Ola, Torleif, Kent Eivind, Hans Morten og Tom Andreas er ikke bestevenner. Bare bekjente!
De er samlet for å spille flasketuten peker på. Bare 8 år gamle.
Torleif: Neeei, skal vi la Ola begynne, så han i hvertfall har rørt litt på fettet sitt i dag? Ola: Jeg er ikke feit, og det er i hvertfall ikke min skyld! Torleif: Hvem er det sin skyld da? Bakeren?
Torleif ler hånlig, han er den eneste. Hans Morten skjelver, han er redd for å bli den som blir kritisert neste gang. I frykt for å ikke bli neste offer for Torleif henger han seg med.
Hans Morten: Ha-ha-ha-han spiser vel g-g-g-g-gress som andre feite kyr!
Ola ler så hele landsbyen hører det! Ola og Hans Morten slår seg sammen og bestemmer seg for å være på lag. Det virker som om det er Ola og Hans Morten mot alle andre, men sånn er det ikke…
Flasketuten snurrer rundt og velger ut Hans Morten. Ola: Hans Morten, du må herved…
Ola får ikke fullført setningen sin før Hans Morten faller. Spenningen var mer enn han kunne takle. Bare 8 år gammel døde Hans Morten. Barna fortsetter leken. Flasketuten snurres videre, vinden velger ut Tom Andreas sin plass. Men Tom Andreas har gått sin vei, han ville vel ikke fortsette leken eter Hans Morten døde. Torleif snurrer får lov til å snurre på flasken, og etter at den har gått rundt fire ganger, velger den ut Torleif selv! Torleif: Jeg vil at jeg selv en gang skal bli sterk, få en bedre selvtillitt, og at alle damene en gang skal se opp til meg, og at alle mennesker i hele verden skal elske meg for den jeg er. Ola: Hahahaha, for en tåpelig ting å si! Ja, du får snu flasken igjen da tjukken!
Torleif snurrer på flasken igjen og velger ut Kent Morten. Torleif: Da bestemmer jeg at Kent Morten skal være den siste som får ordet, og at leken avsluttes etterpå, for nå er jeg trett og vil hjem.
Kent Eivind takker for det, og snurrer. Flasken velger ut Ola! Kent Eivind: Jeg bestemmer herved at Ola skal ende opp alene og ensom for resten av hans liv.
10 år senere: Ola har nå blitt utrolig populær etter å ha skrevet boken “Meg”. Han har skrevet seg inn i hjertene til hele verden og har ikke lenger problemer med å like seg selv, til tross for noen kilo ekstra.
Torleif er endt opp ensom, venneløs og har i senere tid endt opp med alvorlige rusproblemer, som sender han inn og ut av helvete hver dag. Always alone, always a stone…
Kent Eivind er blitt ordfører i bygda, og har alltid det siste ordet, først som sist. Og når det kommer til Tom Andreas, nei han er det ingen som vet noe om en dag i dag. (Skrevet av Aylar Von Kuklinski, 5. januar 2012)
I dag har verdens skjønneste og råeste mann bursdag. Den 5. januar 1969 kom han til jorden som en unmechanical animal, altså naturlig menneske. I dag er han mest kjent som dagens sjokkrocks ansikt utav, med kjente låter som “Beautiful people”, “The Fight song”, “Lunchbox”, “Antichrist superstar”, “Coma white”, “The nobodies”, “Arma-Motherfucking-Geddon”, “I dont like the drugs, but the drugs like me”, og lista bare fortsetter uendelig inn i en loang road out of hell! Hehe.
(Bilde: virginmedia.com)
Jeg snakker selvfølgelig om Brian Hugh Warner som han selv aldri ønsker å bli kalt blant publikum eller andre fans, med andre ord, jeg snakker om Marilyn Manson, som i dag blir 43 år ung! 🙂
På ingen slags måte finnes jeg 100% perfekt. Det er mulig jeg i noens øyne er perfekt som en venn eller noe annet, men det er ikke det jeg skal skrive og skryte om nå, eventuelt.
Saken begynner med et faktum: Jeg får i utgangspunktet ikke sove. I går, altså tirsdag sto jeg vel opp sånn i 12-tiden, cirka. Så jeg har ikke sovet hele dagen om det er noen som lurer på det. Det første jeg startet dagen med var å gå rett til min kontaktperson i Vekst, snakke med henne en stund om arbeidssituasjon på Opp-avisa, og hvordan det har gått med meg og går siden sist samtale. Litt før jeg skulle dra ringte min nye venninne Siri meg, og lurte på om skulle møtes da, slik som mandag. Selvfølgelig ville jeg det, så det ble til at jeg gikk til henne etterpå, snakket litt sammen, samtidlig som en felles venn av oss var der, og også en valpehund, som IKKE er liten!
Litt etter at han felles kompisen vår, som også er en kjempeknall og god venn, etter at han gikk ble det så vi satte på en film, “Beetlejuice” av Tim Burton. Har ikke sett den filmen før, og jeg forsto fort at dette er en film jeg SKAL ha selv også, for den var jævlig forpult bra! 🙂
Etter at filmen ble ferdig, tok jeg og snudde meg hjemover, gikk riktignok innpå Kiwi-butikken en snartur først, blant annet for å kjøpe Zalo med sitronlukt, samt to nye oppvaskkoster til å vaske kopper, talerkner og annet oppvaksutstyr med. Jaja… Nå har jeg fortalt nok om gårsdagen..
Da jeg la meg, fikk jeg irriterendes nok ikke til å sove. Satt av lyset og alt det der… Men jeg bare lå og tenkte på enkelte ting jeg helst ikke vil skrive om og lufte nå. Det er egentlig ikke så relavant heller akkurat nå. Etter litt om og, men sto jeg opp igjen etter en stund, uten å sovet i hele tatt. Satte i gang vaskemaskinen for å ei spessiell bukse (som bør vaskes for seg selv, fra Dragenshule.no), og gikk så ut til sentrum hvor det står noen felleskontainere, som jeg kastet noe søppel i. På veien til containerne gjorde jeg noe jeg ikke husker jeg har gjort før. Jeg plukket opp noe søppel som jeg fant liggende på veien, blant annet en rosineske og et plastikkbeger til å drikke med… Jeg tok bare noe sånne ting forsiktig opp på veien og sørget for å kaste det på rett sted. Da jeg hadde kastet min egen søppel så jeg to større sorte sekker med flere gjennknyttete bæreposer med søppel i… Jeg blir småirritert av slik, så jeg tok alle posene ut fra de to sorte plastikkposene og gjorde det noen andre skulle gjort selv; kastet de i containerne og kastet de sorte sekkene etterpå.
Når jeg går hjemover igjen, så klarer jeg å irritere meg over en simpel liten ølboks som ligger på bakken. Jeg berørte ikke den da, bare gikk forbi den… Men saken er… Jeg syns mennesker som legger og kaster fra seg søppel, flasker og bokser generelt er så utrolig stygge i hodet! Det koster folk så lite å gjøre det de skal, og likevel gjør mange som “alle andre”! Jaja, har ikke tenkt veldig mye på det, for jeg ser søppel hver eneste dag som late jævler har lagt eller kastet fra seg, og det er ikke veldig forsøplet i Oppdal sånn egentlig, veldig lite i forhold til mange andre steder i Norge… Men uansett, det er ikke poenget!
Om to og en halvtime fra nå, altså klokken 09.00 skal jeg på møte med Nav og Vekst, husker ikke helt hvorfor… Men poenget mitt med det er at jeg tørr i hvertfall ikke prøve å slappe for mye av nå, for da er jeg redd for å forsove meg.. Møtet skal visstnok bare vare en liten time, kanskje kortere, men litt før tre igjen før jeg besøk av lillesøstra mi Sigrid (trykk på navnet for å besøke bloggen hennes), så da vet jeg heller ikke om jeg tør å sove mellom de to avtalene heller, hehe. Jeg er småperfeksjonistisk og henger meg fort opp i småe bagateller som gnikker og gnuer og brenner seg fast til hjernen min, litt som en tatovering innimellom uten at jeg skal skrive mer om tatoveringer, siden jeg blir fort uvell og svimmel av det.
Men nå skal jeg enten ta oppvaska, eller gjøre noe random og ikke så viktig. Skal i hvertfall ikke sove. Heldigvis er jeg ikke supertrett nå uansett, bare litt irritert.
Ønsker alle sammen en god onsdag Vi reblogges! 🙂
Ps: Sjekket for noen dager siden bloggarkivet mitt for Desember 2011. Da så jeg at det nederste innlegget som lå der var fra 6. desember. Mens alle innleggene fra 1-5. Desember ikke ligger der, og det er heller ingen “Vis side 2”-knapp i arkivet. Noen som vet om jeg har mulighet til å gjøre om på grensen for hvor mange innlegg som skal vises i et arkiv eller under en kategori samtidlig? 🙂Innleggene fra 1-5.desember er ikke borte, for de finner jeg i kategoriene jeg har lagt de i, men altså; noen som har noen koder for å fikse dette?
Fikk i dagtidlig en privat facebook-melding fra en kvinne jeg ikke visste hvem var før da. Som jeg skrev i forrige innlegg ble vi godt kjent fort over Skype. Og samme dag som hun tok kontakt med meg i 7-tiden i dag, så har vi nå også møttes! 🙂 Jeg og min nye venninne Siri møttes i dag i 12-tiden og jeg har rett og slett vært hos henne frem til jeg gikk litt rundt 19.30-tiden 🙂 Siri er fyttikatta en av de kuleste personene jeg har møtt i Oppdal, og jeg gledsprekker meg masse til vi skal møtes igjen, forhåpentlig vis snart! 🙂
Har forresten enda ikke sovet siden jeg sto opp i 19-tiden i GÅR, og min nye venninne Siri har lett hjulpet meg gjennom dagen. Utrolig flott, vakker dame som er utrolig kul, veldig lite sjenert, veldig snill, morsom og ikke minst jævlig klok! Kjempedame rett og slett <3 🙂
Da skal jeg torturere meg selv med morgendagens Hotel Cæsar-episode, det vil si, ETTER at jeg har betalt en regning fra Dragens Hule! Håper at alle sammen har fått en minst like morsom og bra dag som jeg! Elsker dere langt oppi rattata, men det vet dere mine skjønne små blodigler.
Ps: tusen takk til meg og Siris felles terapaut som spleiset oss! 🙂 (Som venner)
Vil bare skrive kort om en god nyhet som har skjedd nå nettopp. Cirka hver 14 dag går jeg hos min kvinnelige terapaut. For noen måneder siden nevnte hun at hun kanskje visste om noen jeg hadde noen felles interesser med, og sa at hun kunne spørre vedkommende om vedkommende kunne ta en titt på bloggen min eller noe, og eventuelt ta kontakt med meg hvis det var aktuelt for den det gjelder.
Som dere vet har jeg ikke hatt facebook på cirka 3 måneder. Og jeg opprettet facebook først igjen i går. Rundt 7-tiden i dag fikk jeg en privat melding fra den personen terapauten hadde i tankene. Vedkommende, som er ei jente skrev kort at hun hadde blitt spurt fra vår felles terapaut om hun ville ta kontakt med meg, og det har hun nå altså gjort. Begynte med å veksle noen private meldinger på facebook, før vi la til hverandre på Skype. Og vi har alerede funnet noen ting til felles, blant annet at vi begge liker filmer, drager, Tim Burton, vampyrer og slike ting! 🙂
Småtrett mann har spontant knyttet seg fast til kjøleskapet med slipset sitt…
Snakker nå om å prøve å møtes til uken, for vedkommende bor altså heldigvis for meg i Oppdal 🙂 Virker som en veldig hyggelig og ÆRLIG person som jeg har fått fort respekt for alerede nå.
Fin start på dagen, til tross for at jeg ikke har sovet siden jeg sto opp i 19-tiden i går. Døgna igjen:-p Natten startet jeg med å snakke med min bestevenninne Sara, frem til jeg ble logget ut fra videosamtalen vår ved en feil, og da jeg logget på igjen var hun borte:( Etter at Sara forsvant fra Skypen i natt har jeg vasket toalettet og vasken og speilet og tatt meg en dusj, før jeg noen timer senere mottok den private meldingen på facebook fra hun jenta som jeg håper på å stifte et bedre bekjentskap med i løpet av uken eller noe.
Som dere vet så opprettet jeg facebook-profil igjen i går. Nå har jeg også laget en facebookside for fullstendigkaos.blogg.no – altså denne bloggen! Hadde satt stor pris på om flest mulig av mine lesere som har facebook ville melde seg inn i denne gruppen, og kanskje også invitere inn noen av vennene deres også? 🙂
Trykk på dette bildet for å gå inn på gruppen:
Spre det gode budskap, så skal jeg jobbe rævva og involene av meg for at denne bloggen skal forbedre seg, og bli stadig bedre, råere, sykere og ikke minst sinnsykere! Vi reblogges!
Kjære alle medlesere, vil bare komme med en meddelelse. Har nettopp opprettet ny facebook-konto igjen, nå cirka 3 måneder siden sist jeg hadde facebook. Hvis noen vil følge meg der er det lov, trykk på bildet for å kom til den facebook-profilen som er min.
Ok, hva har jeg gjort ellers i dag? Fra midtnatt og til 7-tiden i dag tidlig var jeg på Skype med Camilla og Sara, bestevenninnene mine. Det første ordentlige jeg har gjort i år var å ta oppvaska litt etter midnatt, mens jeg begynte samtalen med Sara, og etterhvert ble det Sara og Camilla samtidlig, siden Sara var hos Camilla. Hihi..
Og blabla, dette var altså min første dag, og i dag var det første jeg spisste lammekjøttboller og spaghetti. Hater slike rosainnlegg-ting, men siden det er første dagen på året syns jeg det er kos å notere ned slike uviktigheter!
Tenkte å starte 2012 med to bilder av min biologiske søster. Hun kommer fra den samme moren som jeg og dog også den samme faren! Dette bildet er tatt for 2-3 dager siden, og grunnen til at jeg ikke har lagt de ut enda er at søstra mi er treeeeeig med å svare på sms og privat melding over blogg.no når jeg spørr om jeg kan få legge ut bildene jeg har tatt av henne i broderens sko. Og det er fortsatt jeg er som er broderen som eier de 24-meter høye skoa.
Og ja, hun går i mine fotspor, selv om går en litt annen retning, hun har sånn som den superkule broren hennes også blogg. Deepcomatose heter bloggen hennes, og den kan dere besøke her!
Så endelig kom juni-måneden. Den måneden jeg som har det beste minnet ikke bare for hele året. Hvorfor skal dere få lese snart. Denne måneden startet jeg med et veldig varmt innlegg hvor jeg ønsket å få frem mest mulig av selvtillitten til folk, jeg ønsket at alle sammen skulle vite at de er spessiell, og alle andre bare usikker! Det ble et innlegg jeg husker som et innlegg hvor jeg fikk en del takknemlige kommentarer fra enkeltmennesker som sliter.
Foreldres overnaturlige evner til å overdrive barnepassingen og oppdragelsen er dessverre enda et faktum, og da jeg skrev om dette i juni kom det selvfølgelig noen kommentarer fra foreldre som mente jeg ikke ante hva jeg snakket om, fordi jeg ikke har barn selv. Jeg vet i hvertfall hvordan det er å være barn og HA foreldre som overreagerer!
Kan foreldre overreagere og overdrive regler og grenser? Ja… Men klarte sure foreldre å stoppe kjeften på meg? Nei, for litt senere skrev jeg mot alle som mener at to av samme kjønn ikke kan være “bare” venner!
Asperger syndrom har alltid vært en del av livet mitt, tidligere hadde jeg blogget om fortiden og oppveksten med diagnosen, men i juni skrev jeg mer om det å leve med asperger en dag i dag! Enda et innlegg som mange viste videre til andre venner og kjente! En hit!
Er det forresten mange her som husker mine selvkompromerte historier om “Arne og Heidi” som jeg skrev i juni? Les del 1 her! Les del 2 her! Og for finalen, hvor alt endte litt galt, trykk her!
Endelig, nå skal vi komme til den dagen som desidert ble min fineste dag i hele år. 20-årsdagen min, og det er min 37 år unge venninne i nabodistriktet som har fortjenesten over som den dagen tok toget fra Rennebu til Oppdal for å være med meg i 5 timer. Kjære min venn, hvis du leser dette nå: Jeg savner deg utrolig mye, og jeg savner å høre fra deg <3 Du betyr så mye for meg. Og jeg beklager at det ble litt dumt senere i høst fra min side, eneste jeg vil er å få kontakt med deg noe jeg ikke har hatt siden august 🙁
Mens vi først er inne på ting som “den siste tiden” har blitt en trist ting! Forsøpling, i slutten av juni kom jeg med et krast og sinnainnlegg hvor jeg hadde lyst til å be dere idioter som ikke gjør det enda, om å ta bedre vare på planeten vår ved å foreksempel ikke overdrive bilkjøring, ikke kaste søppel i naturen og den slags! Joda, jeg er faktisk en av blekkulfs miljødetektiver enda!
Den 27. juni kunne jeg melde at Ipoden min hadde krasjet, og ja… Jeg mistet alt jeg hadde på den, sendte den inn på reperasjon. Orket ikke vente veldig lenge på å få den tilbake, så jeg kjøpte meg en ny. Noen dager senere fikk jeg tilbake den gamle som da var reparert, noe jeg måtte betale for uten at jeg visste det på forhånd. Enda garangien enda ikke hadde gått ut da. Aldri stol på Expert(er):P
28. juni er forresten en dato jeg husker godt også! Mange som husker at jeg ertet på meg noen rosablogg-tilhengere, ala. Voe og slik? Les “Toppbloggsøppel” og “Tragiske drittunge-bloggere!”! Kommentarene leses på eget ansvar:P
♥ Juli ♥
Veldig random, men helt sant. I juli debuterte jeg som “True Blood” fan da jeg så alle første sesongene på bare en uke på Blu Ray.
Og den som sier at jeg ikke kan pante og samle, kan ta å be mora si om å tørke seg i ræva! For er det noe jeg kan så er det å samle og pante!
Men som ingen andre måneder, så ble heller aldri juli en helt depresjonsløs måned, da jeg blogget noe velmodig om mine tanker om livets marsj mot døden. Oppdaget litt senere at noen hadde Twitret meg “fullstendkaos, syk blogg…”. Kan ikke være godt likt hos alle! Og en annen ting; hva tenkte Thorbjørn Egner med i 1949 da han skrev Karius og Baktus på en så tøflete måte?
13. juli blogget jeg et sarkastisk innlegg mot terrorisme og litt mot Islam… 9 dager senere kom terroren til Norge, og jeg trakk da litt for raske meninger om hvem “terroristene” var. Heldigvis tok jeg feil, noe jeg skrev om litt senere.
28. juli ble enda en litt småtøff dag, da jeg hadde begynt å savne en spessiell venn i livet som jeg enda ikke har hørt mye fra… Og apropo pain, i juli ble happypain-bloggeren som er en veldig god venninne av meg, månedens blogg!
12. august hadde jeg forresten alvorlige problemer med å konsentrere meg med å kose meg hjemme når det var festival i Oppdal, og jeg HATER slike kvelder når andre drikker og koser seg…
Er det noe jeg ikke alltid setter pris på så er det når andre har det morro på andres bekostning, og det sinne fikk jeg kjenne på kroppen i august! DRA TIL HELVETE JÆVLA DANSEDAMER!
Og apropo glede, kan for mye glede gi for mye sorg? Det spørsmålet stilte jeg dere i hvertfall 18. august!
Ser virkelig ut som om august skulle bli en måned med en del raseri fra min side, også litt da jeg på slutten av måneden ble utsatt for hatske oppførsler mot meg, av en mindreårig drittunge!
Men august ble heldigvis ikke bare en sinnamåned på det personlige plan. Det ble også en sinna måned med budskap om andre ting, som foreksempel dyremisshandling!
Impulsivitet har alltid stått høyt oppe på min liste over gode og dårlige vaner, i midten av september klippet jeg meg helt selv, med en neglesaks, noe som tok 4 timer sånn omtrent! Gikk virkelig amok denne måneden jeg, hehe!
Det kan virke som om september ble en arena for bare tull og tøys og faens oldemor, men akk nei, jeg skrev også litt om alvorets sider denne måneden også, men heldigvis ikke så depresiv og personlig. Den 17. september skrev jeg filmomtalen til dokumentaren “USA vs. Al-Arian”.
Enda en synd ble forresten begått, da jeg stjal en tyggis den 20.september, og blogget om det etterpå!
Den 29. september gikk jeg ut på natten og ble noe overasket over hvor varmt og friskt det faktisk var da, video la jeg også til! Altså, Oppdal + varme i september liksom!
“My secrets” er blitt et youtube-fenomen der bloggere avslører hvem de egentlig er, jeg er ikke noe verre, og jeg laget en video, som resulterte i at jeg fikk en ny venninne over nett i oktober. Takket være denne åpne videoen jeg turte å stå frem med da.
I oktober fikk jeg forresten to nye “samboere”, to skjelletter som henger på hybelen en dag i dag. Elin Skillet Von Boner og Gamle Erik Von Boner!
Apropo, litt rare temaer. Hvem er det ikke sånn egentlig som aldri har drømt om å sette sammen et drømmeteam, av døde kjendiser?
I oktober hadde jeg selvfølgelig også en Halloween-konkurranse, hvor dere skulle sende inn et skummelt bilde av dere selv. Ikke spessielt skrekkelig mange sendte inn forslag, men vi fikk da inn noen. Og den bloggen som vant, som jeg reklamerte for en hel måned etterpå var Kiddys:-)
♥ November ♥
I november startet jeg med å etterlyse tips fra dere om hvordan jeg best mulig kunne vaske og gnikkebort noen flekker. Og Sersjantnilsen var heldigvis født på den tiden og hjalp til, noe jeg visste hvordan gikk her!
Voldtekt har jeg aldri vært noen tilhenger av, og det var jeg heller aldri i november da jeg blogget mot voldtekt!
Og hvem faen husker ikke da jeg en kveld spiste 6 bananer (på video) på 3 minutter og 50 sekunder! Haha, de gærne har det ikke godt, de har det best! Bananhistorien gikk forresten solid igjen en måned senere da Lenamon skrev om meg i sin julekalender i desember.
Du handler. Du har handlet mye. 90 liter mat, 30 liter drikke, 6 tonn med leker, og noen filmer til din egen samling, så spørr kassadama: Vil du ha pose? Neida, jeg spiser alt her jeg!
Noen ble mest sannsynnlig litt happy da “Kjære leverpostei-boks”-diktet fikk en oppfølger. Men i november ble leverpostei-boks byttet ut med fjernkontroll, og selvfølgelig; navlelo!
Apropo Daeva Tollnes, den 25. november laget jeg en videoblogg til denne utrolige skjønne skapningen som i dag er blitt en av mine 5 nærmeste venner. Og hun svarte, til de grader 🙂 :
Da datoen 28. november kom, kunne jeg forresten også henvise litt mer til hva jobben min (som jeg har i dag) går ut på! Les mer om jobben min i lokalavisa Opp, her!
Dagen senere lettet jeg enda litt mer på sløret da jeg avslørte at jeg har begynt å skrive på en bok som skal enda på 70 000 ord, en bok jeg enda ikke har kommet særlig lengre med siden sist jeg skrev om den på bloggen! Eneste jeg enda kan si er at boken jeg håper på å gi ut, er en dramahistorie og ikke en ren selvbiografi!
♥ Desember ♥ Så var det omsider kommet til årets siste måned, som i skrivende stund enda ikke er over før om 38 minutter. Desember! Mobbing ble igjen et tema da jeg støttet min gode venninne Ingeborg fult ut, mot mobbing!
Dåp er aldri gøyere enn man lager det selv, og det var nettopp det jeg gjorde da jeg døpte satanistdjevlene mine Daeva, Curella og Redrum!
Jehovas Vitne er skumle og farlige, smittsome krek. Noe jeg visste hva jeg mente om denne måneden! Da den 9. desember sto i døra fikk jeg den gamle Oppdalsboka som Lars Gisnås hadde skrevet, og gitt ut, signert av han selv mens jeg var på jobb den dagen!
Er det noen som fremdeles lurer på hvorfor jeg kaller meg Aylar Von Kuklinski?
Like mot jul la jeg en slags aldersgrenseide for blogg.no, og skrev hvorfor jeg mener 12 åringer ikke bør ha blogg! Enda mer alvor ble det da jeg for litt siden skrev åpent om mine selvskadings og selvtortursuvaner, som jeg enda sliter litt med…
Til tross for mye motgang i år er jeg fortsatt ikke død, og har ikke begått selvmord. Som dere ser. Ellers hadde jeg aldri kunne gitt dere 20 nye sjekkereplikker, og jeg har heller ikke kunnet skjelle ut eldre mennesker!
Til slutt vil jeg nå avslutte 2011 med en liten beskjed til dere alle! Tusen takk alle sammen for at dere har fulgt med på bloggen min. Til tross for at jeg har vært både sjokkerendes vulgær, til tider veldig smigrende med andre, og andre ganger veldig til motangrep mot andre, så har dere alltid vært her! Det er så utrolig mange mennesker og ting jeg skulle nevnt! Jeg skulle veldig gjerne skrevet et tonn med røde og gode ord til mine beste venner Sara, Camilla, Randi, Lisa, Daeva, Alexsandra, Kine, Kristine (ikke hun Kristine jeg skrev om tidligere i dette innlegget), Iris, Jenny, Marthe, og Eirin. Og fortsatt en del jeg mangler.. Jeg elsker alle mine lesere, tusen takk alle sammen, både dere som er nevnt og dere som ikke er nevnt, og dere som jeg i verste fall har glemt… Tusen takk for i år! Og jeg lover dere, jeg kommer aldri til å slutte å spre faenskap, roser og glamour!