Nye doser gammel skrekk!

… så ja.. jeg har kjøpt mer film!!

Og den siste uka har jeg blitt hele 12 filmer rikere!.. 😁 så får det først som sist bare være så som så med den økonomgriske “rikdommen”.. 💀 og det er særlig én sjanger som virkelig har reist seg igjen – ja faktisk er nesten alt av nylige innkjøp av det skrekkelige slaget! Og det gleder meg, for det har gått dager og blodår siden interessen har rammet meg sånn som nå!

Ingen av filmene er nevneverdig nye, men nye for meg. På en måte. Samtlige har jeg hatt kjennskap til ganske lenge, men av en eller annen grunn ikke sett (med ett unntak! – «Nightmare City» har jeg hatt ganske lenge på dvd). Og jeg venter enda på flere enn de som har funnet frem siden forrige helg, men enn så lenge så er det disse godbitene som har “dukket opp”!

«Bad Taste» og «Nightmare City» kjøpte jeg av en nokså allright type på Finn, mens «After Midnight» og «Cut» fant jeg på eventyrhuset.no (som har SINNSVAKT mye VHS for de som måtte være interessert!)

Blurayene er det CDON som har beriket meg med, altså 8 filmer da «Scanners»-“boksen” inneholder 3 filmer, mens «The Toxic Avenger»-“boksen” har 4 filmer! 🔥 Fra samme bestilling venter jeg fortsatt på «Videomannen».

Ja, og så begynner det å bli en stund siden jeg sendte en bestilling på 4 filmer til Platekompaniet hvor ingen av de har ankommet enda av den enkle grunn at 2 av de ikke har hatt sin release enda, og de 2 resterende er importvarer fra det store utland med foreløpig ukjent leveringsdato. 😈

Men selv om jeg aldri får nok så har jeg likevel “nok film”. Og så er det ikke slik at jeg har sett meg opp på alt det andre som har stått og samlet støv i måneder og år heller. Men DET forteller dere ikke videre! – for da er jeg brått ikke lengre ansvarlig for mine gjerninger..

Har du sett/ kjøpt noe skrekkelig i det siste 🎃

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer

    1. Jeg og Hr Frodith ser også på DVD. Liker å ha i hylla. Ikke strømme etc. Men VHS, den er vrien 😀 Det har jeg sluttet med for å si det sånn 😀

      1. Ganske sikker på at jeg alltid har vært å se blant topp 100 de siste 4-5 årene, men litt høyere enn på en stund nå som jeg har vært liiiitt mer aktiv igjen 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg