Narkohandel på Vestlandet?

I dag har jeg igjen lyst til å vise frem bestevenninna mi Lillian!!

I likhet med meg selv har også hun studert mediefag en gang i tiden, og da hun for noen år tilbake gikk på Vågen VGS ble det til at hun sammen med div klassekamerater laget en rekke.. litt merkelige videoer.

Noen av disse har hun lagt ut på sin egen youtube-kanal som jeg har tatt meg friheten til å snoke litt ekstra i nå, i form av det som tro det eller ei er MIN ALLER FØRSTE REACT-VIDEO!! 😲😲

PSST!!: Jeg vil på forhånd advare om litt sensitive tema da tvilsom “narkohandel”, frekt sjokoladetyveri, og plagsomme pekefingre er bare noe av det som står på programmet.

Med andre ord – jeg har fremdeles ikke lyktes i å produsere verdens første youtube-video som ALLE kan like like godt uten å føle seg hysterisk krenket eller dødelig bored.. 😘

Stay goregeous! 😁

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg